Stefanos Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 HJÄLP!! hur får man tillbaka sin original skin jag bara ville testa dem andra e det nån som vet`???!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Om du inte har fifflat med GTA filerna är det väl bara att välja options och player skin > Default och sen apply Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jupp! Så lätt är det! Du kan också kolla dina skin i mappen: C:/Program/Rockstar Games/GTA3/skins så heter originalet "player" eller nånting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stefanos Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 jag har lust att skratta åt mig själv att jag inte tänkte på det därför som sagt jag bara testade några av skinsen men det var inte någon jag gillade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts