Drewek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Klar för leverans på cdon betyder det att det är skickat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 japp...dom som har köpt de på cdon har de nu =)..dom fick i i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det betyder helt enkelt att det finns i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 japp...dom som har köpt de på cdon har de nu =)..dom fick i i dag Jag fick inte mitt idag... Hade köpt där ett par månader tillbaka i tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 verkar som bara södra sverige fick idag från CDON, vi andra får väll vänta tills imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 2004-10-27 jag bokat då när får jag det tro?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 imorrn gissar jag själv bokade man ju direkt när det kom upp på deras sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) YES YES tack grötmannen hehe coolt namn Redigerad 28 oktober, 2004 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 verkar som bara södra sverige fick idag från CDON, vi andra får väll vänta tills imorrn Jo om Sundsvall räknas till södra sverige så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Bor i Luleå, beställde för lite mer än en vecka sen...kommer även jag få det imorgon? ...förhoppningsvis. Redigerad 28 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts