Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vad föredrar du att spela VC med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Spakarna såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) äsch jag är trötter Redigerad 28 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men jaevla copycat jag gjorde en sånhär tråd för 20 minuter sen 3dje gången jag får säga att jag gillar spakarna bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kunde väl ha frågat om folk föredrar... 1. Analogt 2. Digitalt Tror dem flesta föredrar analogt då man kan styra lite mer exakt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) men jaevla copycat jag gjorde en sånhär tråd för 20 minuter sen 3dje gången jag får säga att jag gillar spakarna bäst ja skrev samma sak, sen såg jag att han hade skrivit VC inte SA så jag tog tillbaka mitt minsann äsch fan du skrev GTA Men jobbigt! jag hade fel jag ger mig hacka inte på mig nu! Redigerad 28 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 oj då srry jag såg inte att det fans en sån här tråd :"> aja nu får jag skämmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 för de första stavas de väl inte väll!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts