fantasy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 min TV har gått sönder :'( fy fan aaltså, jag kan bara kolla på fyran med lågt ljud för det är helt omöjligt att byta kanal eller nånting, funkar inte ens med knapparna fram på TVn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Min instinkt säger mig att nån kommer skriva "onödig topic" här snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Min instinkt säger mig att nån kommer skriva "onödig topic" här snart antagligen, men jag tycker alla ska få reda på hur synd det är om mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jaha!? vad har det med San Andreas att göra! du har inte ens frågat vad du ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 antagligen, men jag tycker alla ska få reda på hur synd det är om mig :'( Haru ingen annan TV.. Sörjer med dig kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 onödig topic There you go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Låna någons tv!! Eller ta någons tv!! Eller hyr en tv!! Stackare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hyr en hos Thorn, kostar bara 3-400 per vecka tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Spring och leta på soptippar, alternativt ta din bildskärm, köp rätt sladdar och lek på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hyr en hos Thorn, kostar bara 3-400 per vecka tror jag jo men jag bor i en liten skitstad... men jag snor min lillebrors TV muhahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Här har vi ännu ett bra argument till varför GTA är bättre på PC, du kan spela även om din TV har havererat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ioförsig så lider jag med dig... MEN åh andra sidan så säger jag Buhu! Du kommer ändå kunna spela det jävligt snart medan jag måste vänta ett ***** halvår! Får dig kanske att tänka om innan du skriver ett snyftarinlägg (alltså det finns alltid folk som har det sämre). Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Här har vi ännu ett bra argument till varför GTA är bättre på PC, du kan spela även om din TV har havererat. Tänk om dator skärmen är trasig då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tänk om dator skärmen är trasig då ? hahahaha det har du ju rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hahaha, fyfan jag skrattar åt din olycka. Skrattar rått åt dig... mahahaha... wooohoho... HEHEHE... haoahaoahao... Nöjd? Hoppas du är nöjd för det tog en jäkla tid att skriva det där. Hur som helst, jag kunde inte bry mig mindre eftersom allt som räknas är mitt eget välmående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Snacka om Murphys Lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts