daggeman Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jo men hur kul hade du tyckt de va om nån berättar hela spelet, t ex VC...precis när de kommer ut så berättar nån att man dödar Lance i slutet! Gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jo men hur kul hade du tyckt de va om nån berättar hela spelet, t ex VC...precis när de kommer ut så berättar nån att man dödar Lance i slutet! Men du, nu blir jag arg. Jag har inte Kört VC så varför avslöjar du slutet?! Du borde skrivit *SPOILER* o skrivit med text så man inte ser det direkt! [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) xstreem & PETsson: Det står faktiskt att det är en bild på dildon i SA så vill ni absolut INTE se den innan du själv får spelet så ska du inte vara så dum att du kollar den posten. Redigerad 28 oktober, 2004 av Pubisboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 håller med. fan alla blir sura för att dom avslöjar saker. MEN GÅ INTE IN HÄR DÅÅÅ!!!!! skyll er själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 håller med. fan alla blir sura för att dom avslöjar saker. MEN GÅ INTE IN HÄR DÅÅÅ!!!!! skyll er själva jag tycker det är kul när alla avslöjar saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Borste Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hahaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the gamer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) ...nån hade redan den iden!! :"> Redigerad 31 oktober, 2004 av the gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 xstreem & PETsson: Det står faktiskt att det är en bild på dildon i SA så vill ni absolut INTE se den innan du själv får spelet så ska du inte vara så dum att du kollar den posten. Det är en principsak... Just detta skiter jag i, men nästa gång kanske det handlar om storyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts