MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Här har ni en bild på CJ när han håller en dildo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ojj, den var inte liten kan man använda den som vapen också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 OMG! Banna idioten!! du kanske skulle skriva SPOILER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Gaaah en "två-vägs dildo".... "Link up with a partner" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ojj, den var inte liten kan man använda den som vapen också?? Nej den va inte liten Och ja man kan ha den som vapen! http://www.sanan.quake4hq.de/wbb2/thread.p...39384#post39384 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 HEHEHE DU ÄR SÅÅÅ ROLIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 OMG! Banna idioten!! du kanske skulle skriva SPOILER!!! här var vi på humor att bidra med något till välfärden på forumet ser jag.... haha jo dildon e askskoj =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 OMG! Banna idioten!! du kanske skulle skriva SPOILER!!! Förlåt jag glömde! Och varför går du in på sidan om det står "En bild på dildon i SA" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Skulle kunna vara fejk, jag tror det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Förlåt jag glömde! Och varför går du in på sidan om det står "En bild på dildon i SA" för ja hade hört rykten om dildon, men du kunde iaf *SPOILRA* den! ifall andra ser de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Skulle kunna vara fejk, jag tror det iallafall Den är inte fejk! Det är redan bevist att man ska kunna ge den i present till sin flickvän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 är ni dumma san andreas finns ute redan nu så han får väl skicka utan att spoila?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 för ja hade hört rykten om dildon, men du kunde iaf *SPOILRA* den! ifall andra ser de! Så du menar att andra inte tänker som dig?? Och ingen verkar bry sej pga att jag inte skrev *SPOILER*! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 är ni dumma san andreas finns ute redan nu så han får väl skicka utan att spoila?? jo men hur kul hade du tyckt de va om nån berättar hela spelet, t ex VC...precis när de kommer ut så berättar nån att man dödar Lance i slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Skulle kunna vara fejk, jag tror det iallafall Den är inte fejk. Man kan även klubba ner folk med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det är redan bevist att man ska kunna ge den i present till sin flickvän! Hon skulle nog tycka det är trevligt att få en dildo av sin pijkvän? tror hon föredrar att få hans istället ( ) annars tycker hon väll bara att han e pervers eller nåt, mycke gulligare att ge blommor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hon skulle nog tycka det är trevligt att få en dildo av sin pijkvän? tror hon föredrar att få hans istället ( ) annars tycker hon väll bara att han e pervers eller nåt, mycke gulligare att ge blommor Men vem vet dom kanske leker med den tesammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jo men hur kul hade du tyckt de va om nån berättar hela spelet, t ex VC...precis när de kommer ut så berättar nån att man dödar Lance i slutet! Men pls stfu, om du nu inte tycker om posten. Följ dessa enkla steg: 1. Tänk efter, bryter posten verkligen mot reglerna? 2. Reporta den ifall du tycker det gör den, glöm inte att motivera. 3. Gå och posta nån annanstans och HÄLL KÄFTEN i den topicen. 4. Låt MODERATORERNA säga till personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Så du menar att andra inte tänker som dig?? Och ingen verkar bry sej pga att jag inte skrev *SPOILER*! Jag bryr mig... Även om vissa redan har spelet, kanske de inte har hittat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men alla som inte vill veta kan ju HÅLLA SIG BORTA från detta forum tills dom spelat gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts