Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 såg "rockstar har verkligen förstört känslan" eller nåt sånt- topicen så tänkte jag skulle starta en poll om spakar eller pilar själv spelar man med spakarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag spelade med pilarna, men nu måste jag köra med analogerna :*( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vote: spakarna... med pilarna får man så jvla ont i tummen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vote : Spakarna, dom äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 VOTE: Analoga styrningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tangentbord... PC rocks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 analoga äger feeeeeeeet ,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 analoga spakarna man kan göra mycket snyggare kurvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 analoga spakarna man kan göra mycket snyggare kurvor precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Pilarna äger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 När jag spelade trean så vare pilar, sen i VC började jag spela med spakar, fast de e olika, kör med spakar när ja går, pilar i fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Spakar...kan göra mycket häftigare och snabbare svängar då. Man får "gameboy-fingrar" av pilarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Spakarna är mkt skönare än pilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Analog äger!!! pilarna är obekväma och dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Pilarna=Digitalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Har alltid använt de digitala styrkorset till Playstation/PS2. Dom analoga sparkarna sitter så värdelöst på playstation kontrollen. På xboxen/dreamcasten så sitter analoga styrpaken ovanför styrkorset och känns mycket skönare att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Pilarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 för mig är det självklart att använda spakarna, tänk i SA att åka från t.ex LS till SF, eftersom det lär ta ungefär en halvtimme så lär man ha ömma fingrar om man styrt med pilarna hela vägen, såvida inte vägen är rak eller man åker helikopter/flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 PC 4-ever! Tangentbord + Mus är överlägsen tv-spelkontrollen! Ingen risk för nintendotumme heller! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Lirar med pilarna, men jag får väl vänja mig av vid det verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts