NiExun Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Detta förstör hela gta känslan som man har haft och lärt sig tills nu. så var dem tvunga göra en sån stor ändring okey det hade varit okey om det gällde bara när man var ute ur bilen pga att dem hade lagt till flera funktioner som behövdes men sen att man ska vara tvungen att styra bilen med den skitiga spaken kommer verkligen sabba hela spelat för mig , för att det är det man gör mest är ju kör bil vet nån nåt mer om detta eller har jag hört fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Detta förstör hela gta känslan som man har haft och lärt sig tills nu. så var dem tvunga göra en sån stor ändring okey det hade varit okey om det gällde bara när man var ute ur bilen pga att dem hade lagt till flera funktioner som behövdes men sen att man ska vara tvungen att styra bilen med den skitiga spaken kommer verkligen sabba hela spelat för mig , för att det är det man gör mest är ju kör bil vet nån nåt mer om detta eller har jag hört fel? Du har rätt och jag håller med till 100000%. Man får försöka lära om sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Öh, jag körde hela GTA3/VC med spaken? Pilarna är ju obekväma och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Öh, jag körde hela GTA3/VC med spaken? Pilarna är ju obekväma och så. Pilarna är ju äkta tv-spelskänsla. Spakarna är så grymt känsliga, de är ju omöjligt att göra samma manövrar som med pilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja vet men nu har jag vant mig :*( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 spakarna är mycket bättre och smidigare när man väl har lärt sig, tacka R* istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ju mer jag tänker på det ju störe besvikelse är det, så bra kontrol man hade med pilarna och nu ska man byta till den över känsliga spaken, som man aldrig har spelat med ,aahhhh undrar hur många spelar med pilarna eller hur många kör med spaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 spakarna är mycket bättre och smidigare när man väl har lärt sig, tacka R* istället! w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har alltid spelat med spakar. I alla spel, till och med på Nintendo 64 spelade jag med spakarna. Dessutom med pilarna, kan man inte hålla inne löst så att man tex går långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 hmm.... tänkt på att det kanske går att ändra? Brukar ju gå på dom flesta spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 det är analoga sparkarna som ÄGER FEEEEEEEEET....pilarna får man bara ont i fingrana!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Man kan visst gå långsamt med pilarna, ska vi slå vad eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ju men det finns inget exakthet i spakarna när man kör och ska komma förbi och genom trafiken, och jag menar att man kör på gränsen att röra vid andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har alltid spelat med spakar. I alla spel, till och med på Nintendo 64 spelade jag med spakarna. Dessutom med pilarna, kan man inte hålla inne löst så att man tex går långsamt. ööööh, jo pilarna, kryss, cikel, fyrkant och triangel knapparna är tryckkänsliga i 256 steg till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Suck!! pilarna äger ju.. kan inte spela med spakarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Brukar det inte vara så att man kan ställa om kontrollerna till Classic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 de e ju skönare o styra me spakarna ju! då kan man gå. jogga, smyga iväg bilen, hålla hastighetsgräns m.m m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 kan du med pilarna med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 allting som går att göra med spakarna går med pilarna (förutom xtraknappen på spakarna) bara det att spakarna är mycke smidigare, men jag förstår att om man är van vid pilarna så kan det va svårt men mitt tips: lär er! kommer gå lättare sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 håller på till 1000% ! oskönt me analog! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts