mulla Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hej, Varje gång jag ska spela en ps2 spel kommer det en linje längst när på tv skärmen och blinkar och går bort blinkar kommer igen bl.a man blir ju irriterande Vet nån vad som är problemet? Nån som är tv expert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hej, Varje gång jag ska spela en ps2 spel kommer det en linje längst när på tv skärmen och blinkar och går bort blinkar kommer igen bl.a man blir ju irriterande Vet nån vad som är problemet? Nån som är tv expert? Köp ny! Du får köpa min gamla 52" Plasmatv, du får den för 15000 nypris 30000. Den är ett havlår gammal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 låter skumt, kolla kablarna... jag har också problem med min TV sen igår kväll kan jag inte ändra kanal eller ljudet eller nånting, nej det är inte batterierna i dosan som är slut går inte ändra kanal fram på tvn heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Köp ny! Du får köpa min gamla 52" Plasmatv, du får den för 15000 nypris 30000. Den är ett havlår gammal! Haha.. Har gta sajten blivit en köp och sälj marknad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Köp ny! Du får köpa min gamla 52" Plasmatv, du får den för 15000 nypris 30000. Den är ett havlår gammal! Sluta skryta för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Sluta skryta för fan. Sluta va avundsjuk då. Jag erbjöd mig bara eftersom tvn ska bort ändå. Ville bara vara snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 hm.. för gammal TV antar jag.. min polare har det med.. !! OffTopic: har spelat SanAndreas 5 timmar nu.. synd bara att ps2 ble för varmt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hej, Varje gång jag ska spela en ps2 spel kommer det en linje längst när på tv skärmen och blinkar och går bort blinkar kommer igen bl.a man blir ju irriterande Vet nån vad som är problemet? Nån som är tv expert? Brukar finnas en möjlighet i ps2 spelen att ställa in skärmpositionen, så även i GTA:SA, sök i options och du lär finna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Alltså, det finns också en linje längst ner när jag kollar på tv kanalerna men då blinkar den inte. Den blinkar bara när jag spelar ps2. Har en sony "28" skärm. Tvn är 2 år gammal men fattar inte heller varför det blev så. Jag kan inte heller gå in på text tv nu men grafiken är i alla fall bra. Blir bara störd på linjen som blinkar när jag spelar ps2 spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts