mrK Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 alla här på forumet inklusive mig håller på tjatar och är otrevliga det är jävligt onödigt,SLUTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 alla här på forumet inklusive mig håller på tjatar och är otrevliga det är jävligt onödigt,SLUTA jag håller med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
torre Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 jupp...fattar inte hur ni orkar. har man inte nog me problem i vanligafall. O tragiska personer som hittar på saker är bara skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 jupp...fattar inte hur ni orkar. har man inte nog me problem i vanligafall. O tragiska personer som hittar på saker är bara skrattretande. Syftar du på mytomanen Jollehojje?...Först var det GTA:VC light version....sen var det några ryska gangsterbögar som kysste Tommy om man gick förbi.....sen kom nått om en fredlig Tommy...hmm...undrar vart han får allt ifrån??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Syftar du på mytomanen Jollehojje?...Först var det GTA:VC light version....sen var det några ryska gangsterbögar som kysste Tommy om man gick förbi.....sen kom nått om en fredlig Tommy...hmm...undrar vart han får allt ifrån??? Du glömde det om en h*ra som ringde Tommy och sa att han skulle bli fredlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts