Vice-Nasty Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Vart finns GTA SA i affärerna om vi ska kolla i Sthlm , Göteborg och Malmö ! Jag själv bor i malmö och är intresserad om det går att köpa i affären än. GAME har det inte, Powerstore har upptaget nu i 7 timmar.. Om man vill ha spelet idag den 28 Redigerad 28 oktober, 2004 av Vice-Nasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kolla åhlens de får garanterat in det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men herregud , jag sa IDAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 En dag till orkar du väl vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 En dag till orkar du väl vänta? Nä =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Jobba inte du i spelbutik, Vice-Nasty? Det skriver du här iaf. Redigerad 28 oktober, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jobba inte du i spelbutik, Vice-Nasty? OBS : Jag JOBBADE ! Dessutom spelbutiken lägger bara ut spelet imorgon Jobbar inom datorspel nu bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jaså, ni är fan löjliga, "buhu, alla andra får San Andreas en dag innan! Det vill jag också!" Sluta löjla er nu, det visar bara att ni inte klarar av att vänta på något... och det är på EN enda dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jaså, ni är fan löjliga, "buhu, alla andra får San Andreas en dag innan! Det vill jag också!" Sluta löjla er nu, det visar bara att ni inte klarar av att vänta på något... och det är på EN enda dag! HAHA =) tackvare att Armen inte har PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 köp de innat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tänk på mig jag beställde från spelbutiken.se och får inte mitt förens efter helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 HAHA =) tackvare att Armen inte har PS2 Vadå, jag får ju vänta ännu mer tills PC-versionen kommer... Och jag heter Arman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts