Sir.Per Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 non som vet om dom har nattöppet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 non som vet om dom har nattöppet?? tjaaa du kan ju försöka att ringa??? jag ringde till sundsvalls EB o dom hotade inte direkt med att skära hallsen av mig för att ja ringde o frågade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 non som vet om dom har nattöppet?? nope, ja bor också i Trollhättan. Skulle du tro att STEEN & STRÖM skulle öppna på natten, det är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 nope, ja bor också i Trollhättan. Skulle du tro att STEEN & STRÖM skulle öppna på natten, det är omöjligt. Jag bor också i Trollhättan och jag är näst intill helt säker på att de inte har nattöppet, men jag ska dit kl. 14:30 imorn och hämta mitt exemplar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts