Webbstudio Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Det sprider sig ett ryckte om att man kan besöka; LIBERTY CITY! Ken Rosenburg tar dig dit. Jag har inte spelet så jag kan inte bekräfta detta. Men tänk ifall det är sant! EDIT: NU HAR JAG SETT BILDBEVIS! EDIT2: Jag bli nästan rörd ner jag ser bilderna, goda minnen väcks http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152983&st=20 Salvator är med! Redigerad 28 oktober, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det skulle vara riktigt dampigt stört grymt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det sprider sig ett ryckte om att man kan besöka; LIBERTY CITY! Ken Rosenburg tar dig dit. Jag har inte spelet så jag kan inte bekräfta detta. Men tänk ifall det är sant! EDIT: NU HAR JAG SETT BILDBEVIS! Vart är bild beviset?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 http://homepage.ntlworld.com/aileen.elliott/DSCF0008.JPGde e väll skylten med Eat Til You Explode... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Vart är bild beviset?? på länken på webstudios medelande! Redigerad 28 oktober, 2004 av _tobbe_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det sprider sig ett ryckte om att man kan besöka; LIBERTY CITY! Ken Rosenburg tar dig dit. Jag har inte spelet så jag kan inte bekräfta detta. Men tänk ifall det är sant! EDIT: NU HAR JAG SETT BILDBEVIS! EDIT2: Jag bli nästan rörd ner jag ser bilderna, goda minnen väcks http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152983&st=20 Salvator är med! Skriva extrem spolier i namnet tack? EX: *Spolier* Ett uppdrag, Liberty City! EX2: *Spoiler*, Ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Skriva extrem spolier i namnet tack? EX: *Spolier* Ett uppdrag, Liberty City! EX2: *Spoiler*, Ett uppdrag Lol!? Spolier* Ett uppdrag, Liberty City! ( ? ) Då har man redan fattat, så trög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men kan man åka dit när man vill`? men ja kunde inte vänta mig att Liberty city skulle vara med! shit va grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Det sprider sig ett ryckte om att man kan besöka; LIBERTY CITY! Ken Rosenburg tar dig dit. Jag har inte spelet så jag kan inte bekräfta detta. Men tänk ifall det är sant! EDIT: NU HAR JAG SETT BILDBEVIS! EDIT2: Jag bli nästan rörd ner jag ser bilderna, goda minnen väcks http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152983&st=20 Salvator är med! Ursäkta men jag har redan skrivit detta redan igår eller i förr går! Härmapa. Sök igenom forumt innan du postar, snälla. Bevis på att jag va först, läs de jag skrivit längre ner på sidan i gult. Redigerad 28 oktober, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Shit, det snöar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men kan man åka dit när man vill`? men ja kunde inte vänta mig att Liberty city skulle vara med! shit va grymmt nej du kan inte åka dit när du vill, det är bara under ett uppdrag som man flyger dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts