oskarofrya Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tada..! Men inte klart och det funkade inte äns att skriva ¨ så och ´!! :'( :'( :'( http://img92.exs.cx/img92/3627/Svenska.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eller, knappen, sjukvårdsuppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Var tar man hem det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Det är inte klart! Ska lägga upp det gtamods när det är klart! EDIT: Jag har fixat så det blir aao istället för åäö nu... Redigerad 28 oktober, 2004 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Coolt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är inte klart! Ska lägga upp det gtamods när det är klart! EDIT: Jag har fixat så det blir aao istället för åäö nu... går d inte o fixa åäö med nån sorts kod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 som den IT-expert jag är har jag en hel pärm (eller ett papper kanske, skit samma) med alt+koder aktivera Num Lock, håll in ALT och tryck 142 = Ä 143 = Å 153 = Ö 132 = ä 134 = å 148 = ö jag tvivlar på om det funkar, men du kan ju alltid testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 som den IT-expert jag är har jag en hel pärm (eller ett papper kanske, skit samma) med alt+koder aktivera Num Lock, håll in ALT och tryck 142 = Ä 143 = Å 153 = Ö 132 = ä 134 = å 148 = ö jag tvivlar på om det funkar, men du kan ju alltid testa! Tack, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Funkar det? LOL. Hoppade in i topicen och det första jag sa va: Funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Funkar det? LOL. Hoppade in i topicen och det första jag sa va: Funkar det hahaha! hahha.. haha.. ha.. ha......? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts