Jacker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Andledningen till att spelet "bara" är 2.8 GB är att R*, som känt, andvänt sig av en komprimationsteknik (stavning?) som kan trycka ner spelet riktigt ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 De töntar som har fått spelet, sitter nog och spelar medan vi frågar de som idioter. WOOOORD! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 *SPOILER* till er som har SA! Har nån av er kommit till uppdraget i LC ur GTA III, isf, kan man gå runt i LC som på t ex. GTA III? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Varför skriver dom in så mycket skit på alla hemsidor och säger att spelet kommer på en dubbellagrig dvd på 8,5 gb? Det verkar ju bara vara lögn. Dom har säkert plockat bort en massa saker från spelet så att det ska ta mindre plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Spelet är inte 8,5gb dom har laggt in massa "Dummy" filer för att ta upp mer av skivan. Så att inte pirater ska kunna bränna ut den på 1 CD. Spelet är på 2,8gb Men det verkar ju väldigt oekonomiskt att lägga det på en dubbel-skiva bara därför? Eller det kanske inte är dubbla, men dom större är ju dyrare i alla fall...Undrar om dom verkligen tjänar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) fel av mig där, trodde du skrivit att pirater inte ska kunna bränna det överhuvudtaget Redigerad 28 oktober, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 är du dum Ir ? GTA VC har 4,37 GB Det är hela dvd-skivan som är på 4.37gb, jag skulle inte tro att VC är på hela 4.37gb. Det kan jämföras med om du t.ex bränner 200mb på en vanlig cd-skiva, om du lägger in cd:n i cd-läsaren så komer du se att det står 0mb ledigt eller något sånt. Kanske något liknande som fått dig att tro att VC är på 4.37gb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nån som har en bild på omslaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Borste Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 En av mina polare har det så jag har prövat det hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts