Södermalm Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ni som har fått SA, kan ni berätta lite om spelet? Finns det något multiplayer-läge och hur fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 har också en fråga har SA 8,5GB på skivan eller är det mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det verkar som att det, gtasajten har ju skrivit det. De är jävligt grymt om de e 8.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ni som har SA,funkar det för er som har det där 3006 eller vad det nu e där bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Spelet är inte 8,5gb dom har laggt in massa "Dummy" filer för att ta upp mer av skivan. Så att inte pirater ska kunna bränna ut den på 1 CD. Spelet är på 2,8gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Spelet är inte 8,5gb dom har laggt in massa "Dummy" filer för att ta upp mer av skivan. Så att inte pirater ska kunna bränna ut den på 1 CD. Spelet är på 2,8gb SKOJAR du Ir?2,8 GB det hade inte ens GTA VC och trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 öh nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag lånar tråden och frågar här istället för att skapa en till. Är det mycket bättre "synfält" eller vad det kallas? Alltså, ser man mycket längre än i VC och trean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 kan nån svara på min fråga för jag e så jädra orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 öööööö?....VC är på 1,2 gb!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danskenitunnan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 the gamemaster: Ta det lugnt det kommer att funka till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 för er som har SA, hur ser den så omtalade RagDoll(vet ej vad den heter) liknande saken ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 De töntar som har fått spelet, sitter nog och spelar medan vi frågar de som idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 öööööö?....VC är på 1,2 gb!!!!!!!! är du dum Ir ? GTA VC har 4,37 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danskenitunnan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har fått mitt spel och här kommer lite fakta om 2 player mode : - Det finns multiplayer funktioner så som att man ska förstöra bilar på en viss tid, dvs en kör och en skuter har också hittat ett 2 player mode där man får göra precis vad man vill fast med två personer... 2 player mode ligger inte på menyn utan det är små ikoner utplacerade i städerna som man måste hitta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 De töntar som har fått spelet, sitter nog och spelar medan vi frågar de som idioter. om du hadde spelet... hadde inte du spelat så kontrollen gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har fått mitt spel och här kommer lite fakta om 2 player mode : - Det finns multiplayer funktioner så som att man ska förstöra bilar på en viss tid, dvs en kör och en skuter har också hittat ett 2 player mode där man får göra precis vad man vill fast med två personer... 2 player mode ligger inte på menyn utan det är små ikoner utplacerade i städerna som man måste hitta... ungefär som Rampages? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danskenitunnan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 precis fast mkt roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 the gamemaster: Ta det lugnt det kommer att funka till 100% tack nu känner jag mig lugn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ...har också hittat ett 2 player mode där man får göra precis vad man vill fast med två personer... Var finns den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts