skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har hört att man får det den femtonde augusti nästa år! Det är sant, min morfars hund sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bokade mitt den 8 oktober. men jag har för mig nån sa att alla som beställde innan 15 oktober skulle få d. blev ultrabesviken när jag hörde d. Tycker du jag ska avbetälla d och dra till stan med min kompis och köpa det nånstans imorrn istället? Du ser ju imogon om den kommer eller inte. Du kanske kan få tag i den någon annanstans billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men dom skulle skicka det imorgon då e det ju försent att ångra sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nej inte alls onödigt ,för dels förbokade jag och dels får jag inte spelet när de själva har sagt att det kommer. JÄvla piss. Jao det e synd, men alla behöcer inte veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men dom skulle skicka det imorgon då e det ju försent att ångra sig I ju för sig. Skrev du åt dom när du hade bokat spelet? Vad svarade dom? Hade man bokat senast 15 så skulle man få det imorgon sa dom åt mig. Dom verkar säga olika saker åt alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag sa att jag bokat den 8 okt. här är mailet dom skicka Hej Viktor! Vi kommer först att skicka det till dig imorgon, så du borde ha det på Måndag eller Tisdag. Med vänliga hälsningar Jesper Spelbutiken.se men det strulade en del med bokningen och blev en dubbelbokning = en ny bokning typ i förrgår som jag inte gjort. Han sa att han bara hittat en bokning. Kanske var det den nya och den gamla försvann? Är i så fall skitsur, jag menar går det inte ens att boka ett spel?!?!!?!!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men det strulade en del med bokningen och blev en dubbelbokning = en ny bokning typ i förrgår som jag inte gjort. Han sa att han bara hittat en bokning. Kanske var det den nya och den gamla försvann? Är i så fall skitsur, jag menar går det inte ens att boka ett spel?!?!!?!!?! Mest troligt så är det nog så. Man tycker ju att jag borde få det i alla fall med tanke på att jag bokat den såpass tidigt. Redan i början på augusti. Jag tycker att deras hemsida strular sig rätt ofta. Det kommer alltid till saker i kundvagnen som man inte lagt dit. Det är väldigt många som klagat över detta. Inte så konstigt med tanke på att man inte ens kan logga ut från hemsidan. Mycket buggigt med andra ord. Skärpning spelbutiken.se!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Webhallen skickar spelet idag. och tro fan det inte kommer imorgon inte en chans, postförskott tar alltid 2 dar att komma till malmö fan va sur jag är nu aaahhh. Mysko det tar alltid en dag för mig fast jag bor uppe i Luleå..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nästan varje gång jag beställt från webhallen,tvspeloteket eller Ginza så har spelen alltid kommit på 24 timmar fastän jag bor i svappavaara som ligger 5 mil från Kiruna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Finns det ingen från storstäder på det här forumet? Alla kommer ju från typ Hackasala 80 mil utanför Lyckilajka Jag kommer från göteborg och spelbutiken tror jag ligger i Varberg, det e ju ganska nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 När bokade du spelet? Jag bokade mitt exemplar redan den 6 augusti! Det kanske bara är dom som bokat spelet nyligen som kommer att få det först nästa vecka. Fick i alla fall svar av dom igår och då sa dom klart och tydligt att dom skulle skicka det idag Torsdag och att jag skall ha det nu på fredag oavsett vars i Sverige jag bor. Så jag hoppas verkligen att det du sa inte stämmer. Jag bokade i fredags. Dom sa att jag skulle ha det i brevlådan imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bokade i fredags. Dom sa att jag skulle ha det i brevlådan imorgon. Kommer spelen hem i brevlådan fastän dom har postförskott? Vars bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 bokade från cdon.com 2004-09-24 20:43 fick det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Mitt mail: Hej! Jag beställde spelet GTA san andreas, på webhallen, den 26/10 kommer jag få spelet på release datumet den 29/10?? Svaret: Hej, ja. Best Regards / Med Vänliga Hälsningar Fredrik Rosenvik haha jag får det imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Finns det ingen från storstäder på det här forumet? Alla kommer ju från typ Hackasala 80 mil utanför Lyckilajka Jag kommer från göteborg och spelbutiken tror jag ligger i Varberg, det e ju ganska nära. Nej det är därför vi är här för att söka kontakt med andra spelare som inte finns i "hakkassatanajärvi" & dylika byar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Mitt mail: Hej! Jag beställde spelet GTA san andreas, på webhallen, den 26/10 kommer jag få spelet på release datumet den 29/10?? Svaret: Hej, ja. Best Regards / Med Vänliga Hälsningar Fredrik Rosenvik haha jag får det imorgon ka ndu spåra var ditt paket är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 mitt SA skickades då från Webhallen i går (onsdags), så jag är ganska säker på att få mitt i morrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hej Viktor! Vi kommer först att skicka det till dig imorgon, så du borde ha det på Måndag eller Tisdag. Med vänliga hälsningar Jesper Spelbutiken.se Spelbutiken slår till igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Postförskott tar inte alltid två dagar. Jag beställde Resident Evil: Outbreak från webhallen en söndag. Det skickades på måndagen och på tisdagen hämtade jag ut spelet. Enligt kolli-numret ligger mitt spel på ett postkontor i klarabergsviadukten och väntar på att köras till utlämningsstället (alltså imorgon bitt) och AVIn kommer samma dag. Kan även på samma gång meddela att ni som tror att WEBHALLEN skickade erat spel igår har fel. Mailet jag fick från webhallen: Hej igen, det är ingen fara, det är vårt system som gör att det ser knasigt ut. Vi skrev ut ordrarna igår, och då står det att de är skickade (eftersom vi alltid skickar grejer samma dag som de skrivs ut), men det blev en liten specialare i det här fallet eftersom vi inte fick skicka dom förrän idag. Best Regards / Med Vänliga Hälsningar ******* ******** Redigerad 28 oktober, 2004 av isidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 om jag bokade det 2004-10-27 när får jag det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts