Padde Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Webhallen skickar spelet idag. och tro fan det inte kommer imorgon inte en chans, postförskott tar alltid 2 dar att komma till malmö fan va sur jag är nu aaahhh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag kommer få det imorgon och jag beställde det från webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag kommer få det imorgon och jag beställde det från webhallen. Omöjligt att veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Omöjligt att veta... Vadå omöjligt att veta? Jag skickade ett mail och frågade om jag skulle få det på fredag. Det svarade ja och jag tror mer på dom än på dig. Redigerad 28 oktober, 2004 av _tobbe_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vadå omöjligt att veta? Jag skickade ett mail och frågade om jag skulle få det på fredag. Det svarade ja och jag tror mer på dom än på dig. Fralla har rätt, omöjligt att veta. Ditt paket kanske blir kapat av en galen GTA-fan... " Ingenting är omöjligt" - Gunde Svan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tycker detta är väldigt onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag ska köpa de på game i gävle ! .....dom får 120 ex av gta sa och 80 har bokat ...jag har bokat ..de kommer att kosta 599 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 det stämmer att det brukar ta två dagar med postförskott, men om man har skrivit in sitt mobilnummer behöver man inte vänta på att avi:n ska skickas ut, då skickas någon form av avi som sms. och även om du inte har skrivit in något mobilnummer kan du väl bara ringa till posten där du bor och fråga om dom fått nåt till dig, så brukar jag göra, och jag har också beställt från webbhallen med postförskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nej inte alls onödigt ,för dels förbokade jag och dels får jag inte spelet när de själva har sagt att det kommer. JÄvla piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ditt paket kanske blir kapat av en galen GTA-fan... Det tror jag inte... Men tänk om GTA-fanen rånar posten! Då kanske han snor det! :'( Helvete också jag kommer inte kunna sova lungt inatt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 höhö. Varför kan inte alla bara chilla och vänta till imorgon, kolla i brevlådan efter SA? Skulle kunna tro att ni lider av någon stress sjukdom eller nått dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 höhö. Varför kan inte alla bara chilla och vänta till imorgon, kolla i brevlådan efter SA? Skulle kunna tro att ni lider av någon stress sjukdom eller nått dyl. Jag lider av en stress sjukdom....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bor i Kiruna i Norrbotten och jag har bokat på spelbutiken.se Dom skulle skicka spelen idag sa dom sist när jag mailade dom, tror ni att jag kommer få det imorrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har också bokat på spelbutiken. Jag skicka ett mail och dom svarade att dom skulle skicka spelet imorgon och jag skulle få det på måndag eller tisdag. F*N!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har också bokat på spelbutiken. Jag skicka ett mail och dom svarade att dom skulle skicka spelet imorgon och jag skulle få det på måndag eller tisdag. F*N!!!! När mailade du dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Några timmar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag fick svar igår av dom och då sa dom att dom skulle skicka spelen idag! Sista gången jag beställer därifrån. Varför kommer det först då? Gäller det alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Några timmar sen. När bokade du spelet? Jag bokade mitt exemplar redan den 6 augusti! Det kanske bara är dom som bokat spelet nyligen som kommer att få det först nästa vecka. Fick i alla fall svar av dom igår och då sa dom klart och tydligt att dom skulle skicka det idag Torsdag och att jag skall ha det nu på fredag oavsett vars i Sverige jag bor. Så jag hoppas verkligen att det du sa inte stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bokade mitt den 8 oktober. men jag har för mig nån sa att alla som beställde innan 15 oktober skulle få d. blev ultrabesviken när jag hörde d. Tycker du jag ska avbetälla d och dra till stan med min kompis och köpa det nånstans imorrn istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ursäkta messengerspråket :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts