TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Läste att om man klarar spelet 100% så får man en rhino och en hydra till cj's hus i los santos men vet någon vad en hydra e för nått det är ett flyplan men vilket typ av flygplan och det finns redan ett stridsflygplan och det är harrier men vad är en hydra. P.S. läste detta på gtadomain.gtagaming.com Redigerad 28 oktober, 2004 av TheGooch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Läste att om man klarar spelet 100% så får man en rhino och en hydra till cj's hus i los santos men vet någon vad en hydra e för nått det är ett flyplan men vilket typ av flygplan och det finns redan ett stridsflygplan och det är harrier men vad är en hydra. P.S. läste detta på gtadomain.gtagaming.com Flygplan tror jag det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ja det är ett flygplan men vad är det som är speciellt med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ja det är ett flygplan men vad är det som är speciellt med det Strids flyg plan kanske?? Kan även va en helikopter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 det är ingen helikopter det är ett flygplan och varför skulle de ha två stridsflygf plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 det är ingen helikopter det är ett flygplan och varför skulle de ha två stridsflygf plan Lite mer verkligare kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 man kan ju hoppas det är ett stridsflygplan men hur ska det lätta från marken det är ju inte direkt nån landningsbana vid huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 man kan ju hoppas det är ett stridsflygplan men hur ska det lätta från marken det är ju inte direkt nån landningsbana vid huset Kanske är en sån som lyfter rakt upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ja det tror jag med har för mig att jag så en sådan bild det skulle va fett om det va så men som sagt det är när man har klarat hela spelet 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ja det tror jag med har för mig att jag så en sådan bild det skulle va fett om det va så men som sagt det är när man har klarat hela spelet 100% mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 på google så är det här en Hydra så jävla grymt fult om man kunde ha en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ja jag sökte jag med och jag hittade också den men jag tror knappast det är en sån och jag undrar mycket vad en hydra e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kan det vara en "Hover Craft" (Svävare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 det har du nog rätt i men bör den då stå i flygpalnssektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) det har du nog rätt i men bör den då stå i flygpalnssektionen Joorå, den flyger ju på sätt o vis Dessutom har jag sett bilder på en sån och "Hydran" är också ett bevis på att det kan vara en sådan... Redigerad 28 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag tror du har rätt men jag hoppas inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts