nexus Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag rädd (KAN EJ STAVA BRA) för att de kommer ta slut och jag måste venta typ 1 månad eller vecka typ men tur e de att man slutar 1 på fredag så vem tror att jag kommer att få spele på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 om det är slut vid en butik åk bara till nästa,nästa,nästa osv. annars kommer nästa last redan på onsdag tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 det är ingen fara, var inte orolig... Du kommer självklart få spelet på fredag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 BRA nu e man lungn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceman Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jo jag är ju ledig så jag kan ju köpa det direkt när de öppnar men tyvärr så är bussförbindelserna väldigt usla till och från min spelbutik, jag tvingas vänta i fyra timmar om jag vill ha det kl 10.00. annars kan jag åka kl 15.00 då behöver jag bara vänta 40 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Precis som nån sa är det bara reklam att skriva att det komm er ta slut på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag sa till mamma att förhandsboka gta san andreas på Nisses(affär med spel,leksaker och så vidare)så hon ska åka in kl10.00 när dom öppnar,så jag är säker på att jag får ett exemplar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag sa till mamma att förhandsboka gta san andreas på Nisses(affär med spel,leksaker och så vidare)så hon ska åka in kl10.00 när dom öppnar,så jag är säker på att jag får ett exemplar. Nisses hahaha lol.. Ska köpa mitt imorrn vid 10.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts