Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Nej du.. Denna topic bordes flyttas in i en konflikt hörna där alla kan tjafsa ut sina problem och känna sig trygga bland alla som man har med sig i problemet. Det är ju du som är allas problem...eftersom du ljuger så förbannat mycket!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Vem har sagt det och vad menar du med det där i förra brevet du skickade in? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Kan inte hultenius banna denna mytoman.. Jag tycker att det är ganska allvarligt, först hitta på en lögn om ryska gangsterfjollor och sedan skapa ett nytt nick och bekräfta lögnen.... <_< Hur störd får man bli!?? Sök vård Jojjepojje!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Vem har sagt det och vad menar du med det där i förra brevet du skickade in? Om du har läst den här topicen så ser du att alla som skrivit i den stör sig på att du ljuger!...Förutom Gta-vicce....fast det är ju du så(Fast det kanske inte du vet om) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Men om ni så vet att jag ljuger varför kollar ni då in på denna topic för.Och med den där Canza eller vad han nu heter säger att jag behöver vård så tycker jag att du behöver vård eftersom du ändå vill kolla in på denna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Men om ni så vet att jag ljuger varför kollar ni då in på denna topic för.Och med den där Canza eller vad han nu heter säger att jag behöver vård så tycker jag att du behöver vård eftersom du ändå vill kolla in på denna. Asså ditt resonemang är så j*vla sjukt!...varför ljuger du hela j*vla tiden?....Har du inget liv?...Sitta å ljuga ihop sånna här saker..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Men om ni så vet att jag ljuger varför kollar ni då in på denna topic för.Och med den där Canza eller vad han nu heter säger att jag behöver vård så tycker jag att du behöver vård eftersom du ändå vill kolla in på denna. Problemet är inte att jag läser denna topic, problemet är att du fortsätter sprida lögner. Har du svårt att fatta det eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Om man ska säga som det är så är ljuga bättre än att ha dåligt ordföråd den där Funnylin kan inget annat än att sitta och uttrycka fula packgängsord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Om man ska säga som det är så är ljuga bättre än att ha dåligt ordföråd den där Funnylin kan inget annat än att sitta och uttrycka fula packgängsord. Du måste också ha dåligt ordförråd för du kan ju inte ens stava till ordet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Om man ska säga som det är så är ljuga bättre än att ha dåligt ordföråd den där Funnylin kan inget annat än att sitta och uttrycka fula packgängsord. Den där Funnylin....mitt ordförråd är antagligen bättre än ditt eftersom människor med låg IQ(Som du)inte brukar ha så bra ordförråd....och ljuga är inte bättre än att ha dåligt ordförråd(Varför skulle ljuga vara bättre???)....du har för höga tankar om dig sälv....sök hjäp om det är ett sånt jäkla tvång att du måste ljuga hela tiden....hehe.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Du måste också ha dåligt ordförråd för du kan ju inte ens stava till ordet... Också....tack så mycket!..då vet man vart man har dig!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts