jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Är det inte någon mer stackare som har kommit till det där ubåtsuppdraget där man ska gå in i ubåten som ligger utanför kusten vid Washington beachen i sjön?Ialla fall så vet jag inte vad man ska göra efter man fått det där ryska medelandet:Йа лиублио тебйа inuti ubåten? På ubåten är det massor av homo-snubbar som går omkring och flörtar med en och varje gång man går förbi någon av de ryska bögarna så får man se en häftig kärleks cutseen när ryssen går fram och kysser en. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Är det inte någon mer stackare som har kommit till det där ubåtsuppdraget där man ska gå in i ubåten som ligger utanför kusten vid Washington beachen i sjön?Ialla fall så vet jag inte vad man ska göra efter man fått det där ryska medelandet:Йа лиублио тебйа inuti ubåten? På ubåten är det massor av homo-snubbar som går omkring och flörtar med en och varje gång man går förbi någon av de ryska bögarna så får man se en häftig kärleks cutseen när ryssen går fram och kysser en. Det var du som spred ut ryktena om den där GTA:VC versionen där det inte fanns några brott i va??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jo men det är ett glömt kapittel! <_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Är det inte någon mer stackare som har kommit till det där ubåtsuppdraget där man ska gå in i ubåten som ligger utanför kusten vid Washington beachen i sjön?Ialla fall så vet jag inte vad man ska göra efter man fått det där ryska medelandet:Йа лиублио тебйа inuti ubåten? På ubåten är det massor av homo-snubbar som går omkring och flörtar med en och varje gång man går förbi någon av de ryska bögarna så får man se en häftig kärleks cutseen när ryssen går fram och kysser en. du ljuger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Varför tror du det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jag tror att du ljuger!!! finns det nån som har klarat ut spelet och kan säga om det uppdraget finns? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jag har inte sett det nån stanns så du bara ljuger ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Ni kommer nog dit snart...Via telefonsamtal. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jag tror att du ljuger!!! finns det nån som har klarat ut spelet och kan säga om det uppdraget finns? jag har gjort alla uppdrag förutom några playgrounds.....det där uppdraget existerar inte...... dessutom......nästa gång su kokar ihop nånting...få det att låta lite mer realistiskt........bögryssar som kysser en och ryska medelanden...öööh nej och jag tror inte heller det där medelandet är ryska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag säger det igen och frågar om någon vet vad denna mening betyder på ryska Я(Йа) лиублио тебйа ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jag har gjort alla uppdrag förutom några playgrounds.....det där uppdraget existerar inte...... dessutom......nästa gång su kokar ihop nånting...få det att låta lite mer realistiskt........bögryssar som kysser en och ryska medelanden...öööh nej och jag tror inte heller det där medelandet är ryska Han är väl mytoman....han vet kanske inte ens om att han ljuger!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Han är väl mytoman....han vet kanske inte ens om att han ljuger!!! då kan det gå till så här......han sitter å tänker:va coolt med ett ryskt böguppdrag med oläsliga meninger...... sen när han suttit och tänkt ett tag har det utvecklas till:coolt att det finns ett ryskt böguppdrag med oläsliga medelanden... sen skriver han det här på forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 (redigerad) Oj jag hade visst ställt in språket på ryska! Redigerad 21 november, 2002 av jollehojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta-vicce Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har ochså stött på detta uppdraget och klarat av det medelandet lyder:JAG ÄLSKAR DIG!!.Rätt sjukt va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 du vicce jag tror du blev skapad igår av jollehojje för att hans rykten ska gå vidare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Gta-vicce och jollehojje är samma person och har samma ip... om ni nu ville veta... Hmm... eftersom att det inte var nått jätteallvarligt så får du en sista chans att rätta till detta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 du vicce jag tror du blev skapad igår av jollehojje för att hans rykten ska gå vidare Han gillar verkligen att ljuga...först GTA:VC Light version och nu det här....vad har han för problem....ryska gangsterbögar som hoppar fram och kysser en när man går förbi....hmm....jag börjar mer och mer tro på att han är mytoman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta-vicce Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Och vart ser du det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Och vart ser du det? Ja du...som du vet är han Administratör på den här sajten....hmm....har funderat på en fortsättning men jag tror du fattar vart jag är på väg!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Nej du.. Denna topic bordes flyttas in i en konflikt hörna där alla kan tjafsa ut sina problem och känna sig trygga bland alla som man har med sig i problemet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts