Pubisboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 om man inte har förbokat San Andreas . tror ni att det kommer finnas att köpa i utan att ha förbokat?? är di yidig så... men om "91" ditt namn syftar på att du är av årskull 1991, så får du inte köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men jag köpte vice city utan problem när jag var 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 är di yidig så... men om "91" ditt namn syftar på att du är av årskull 1991, så får du inte köpa spelet Jo han tar med sig en förälder så får han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Varför är de så få som förbokar? De va självklart för mig att boka de så fort jag fick veta att de skule komma typ. Mycke lättare, blir billigare än att köpa på Tradition eller Tvspeloteket i Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jo han tar med sig en förälder så får han. Men jag kommer inte ha med någon förälder?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts