emil_91 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 om man inte har förbokat San Andreas . tror ni att det kommer finnas att köpa i utan att ha förbokat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 om man inte har förbokat San Andreas . tror ni att det kommer finnas att köpa i utan att ha förbokat?? Ja... Bara du är ute i god tid så är det absolut inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Bra då slipper man iallafall vara orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Klart man ska kunna köpat.. Spel butiken här i min stad öppnar 9.30 jag e där 10.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Siba och On Off borde nog ha några ex Redigerad 28 oktober, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag köper mitt ex på Gameshop eller game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Så om man är där typ 09.30 och butiken öppnar 10.00 så är det lungt va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Så om man är där typ 09.30 och butiken öppnar 10.00 så är det lungt va?? klart det är tror du dom bara har 5 ex eller nått eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 klart det är tror du dom bara har 5 ex eller nått eller? sundsvalls EBgames (tradition) har typ 3 ex utöver dom som har bokat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 dom ringde från ebgames till mig ida. alla som bokar kommer få spel. finns tyvärr inga över till andra andra. inte många iallafall sa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 har inte förbokat men är ledig från skolan imorn, så åker in till EB- games och försöker få tag i ett ex. Har dom inte där så prövar jag i varenda jävla affär tills jag hittar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 nån som vet när Eb-games öppnar förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 grabben de ser ganska mörkt ut för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 får säkert tag på det..ställer mig först i kön så ska det nog gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 när kommer nästa lass med SA in då? om man inte fått sitt ex. imorrn, hur länge måste man vänta tills alla får in fler spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 sundsvalls EBgames (tradition) har typ 3 ex utöver dom som har bokat oj, i lkpg äre osäkert att ens alla som bokat får varsitt ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 när kommer nästa lass med SA in då? om man inte fått sitt ex. imorrn, hur länge måste man vänta tills alla får in fler spel? Har hört nånstans att det kommer ett nytt lass på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ja ringde till EB o frågade om jag kunde lägga undan ett ex åt min kompis, o dom sa att alla SA var slutsålt i hela skandinavium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ja ringde till EB o frågade om jag kunde lägga undan ett ex åt min kompis, o dom sa att alla SA var slutsålt i hela skandinavium Nejj!! Det kan inte vara sant. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ska nog inte vara så farligt... Dom bör ju ha köpt in så pass mycket att det ska finnas över me... Annars är dom ju rent korkade... Dock har jag spelet snart... Hur får jag dock inte säga... Då kommer Admin igen och... BLA BLA BLA Spärrad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts