Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja, jag blir så irriterad att det är så många som har fått GTA:SA redan idag. Så jag undrar, har ni något förslag åt mig på vad jag kan hitta på tills det kommer imorgon? Något film tips etc? har en massa läxor som måste göras så jag vill ha ett tips på film m.m. till kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja, jag blir så irriterad att det är så många som har fått GTA:SA redan idag. Så jag undrar, har ni något förslag åt mig på vad jag kan hitta på tills det kommer imorgon? Något film tips etc? har en massa läxor som måste göras så jag vill ha ett tips på film m.m. till kvällen. herregud... seriöst? klarar du inte dig själv? Du kan väl va med nån kompis eller nått, eller hänga på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag ska iaf ladda upp med godis, Red Bull, chips och annat smått och gott. Ska åka och köpa det inatt 00:01 så det blir att ladda nu idag och sedan spela hela natten lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullzor Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja, jag blir så irriterad att det är så många som har fått GTA:SA redan idag. Så jag undrar, har ni något förslag åt mig på vad jag kan hitta på tills det kommer imorgon? Något film tips etc? har en massa läxor som måste göras så jag vill ha ett tips på film m.m. till kvällen. Tanka Toop-players 5 Den E Fett Soft ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 herregud... seriöst? klarar du inte dig själv? Du kan väl va med nån kompis eller nått, eller hänga på forumet! Haha, jag hänger ju här nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucho Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 hehe om du nu vill ha gta sa...gå o köp den i dvdnorden i kungsgatan sthlm =D dom säljer redan gta sa sen igår =) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tanka Toop-players 5 Den E Fett Soft ! 6an e bra mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 för mig är allt fuckat!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Dra ut med kompisarna istället du kommer ha mycket tid framför PS2 till helgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Dra ut med kompisarna istället du kommer ha mycket tid framför PS2 till helgen... Jo, du har rätt. Kommer nog vara fast klistrad framför tv,n ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Om du har hund - Gå ut och gå med den ett och kasta pinne eller nått. Så kan du försvinna från SA världen i stället Om ni inte har hund för ni sitta och flåsa framför datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 danneroller: Seriöst, jag har inte ens PS2, tänk dig hur det är för mig och alla dem andra som måste vänta till PC-versionen...:"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja, jag blir så irriterad att det är så många som har fått GTA:SA redan idag. Så jag undrar, har ni något förslag åt mig på vad jag kan hitta på tills det kommer imorgon? Något film tips etc? har en massa läxor som måste göras så jag vill ha ett tips på film m.m. till kvällen. du kan nog spela GTA VC multiplayer,har inte tröttnat på det ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts