Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hallå jag sitter med min brossa här o spelar men vi fattar inte hur man ska göra när man ska spela 2 player någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hört att det ska finnas något med "Free Play" eller liknande... I huvudmenyn alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) inget för känsliga tittare *SPOILER* Har hört av en kille att man skulle köra till ett ställe i Los santos som var inte så långt från sitt Hideout hade jag inte fel av mig så var det en röd prick där... Om du vill så kan jag lägga upp en karta med vägen dit men om jag nu gör det utan och förvarna så kommer det bli ett jävla liv! Återkommer med kartan snart Edit:Hittar inte kartan nu men det var typ till vänster rätt långt rakt fram så skulle man in där någonstans inte så mycket hjälp.. Men det var från en sida GTAleak någonting någon som kan lägga upp den här där fanns även om fallskärmshoppning osv Redigerad 28 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ok fick inte så mycket hjälp det finns ingen som heter freeplay någon annan som vet hur man gör för att spela 2 player??jag menar det trodde inte jag skulle vara några problem att kunna göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 här är en liten karta om d va nån som behövde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 inget för känsliga tittare *SPOILER* Har hört av en kille att man skulle köra till ett ställe i Los santos som var inte så långt från sitt Hideout hade jag inte fel av mig så var det en röd prick där... Om du vill så kan jag lägga upp en karta med vägen dit men om jag nu gör det utan och förvarna så kommer det bli ett jävla liv! Återkommer med kartan snart Edit:Hittar inte kartan nu men det var typ till vänster rätt långt rakt fram så skulle man in där någonstans inte så mycket hjälp.. Men det var från en sida GTAleak någonting någon som kan lägga upp den här där fanns även om fallskärmshoppning osv vad har d med saken att göra...jag vill bar veta hur man ska gå till väga om man vill spela 2 stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vad har d med saken att göra...jag vill bar veta hur man ska gå till väga om man vill spela 2 stycken! kanske där man kör 2 player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det skev han inget om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) *****SPOILER***** Här är kartan till 2 player: Där ska finnas en ikon med 2 player-märket vid cirkeln på denna karta. Redigerad 28 oktober, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 nej men de kanske man kan räkna ut om man har nått i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 nej men de kanske man kan räkna ut om man har nått i huvet! hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts