gogo89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 1.Cyklar man olika snabbt om man är fet och smal? 2.Kostar det något att gå på gym? 3.Kan man byta ut delar på MCn/cykeln? 4.Har cykeln Radio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Här sitter man och leker lite med det i handen (smeker det). Har inte spelat än, ska äta först. Och jag bor nere på vackra Öland och trodde att jag kanske om jag hade tur skulle få det nästa vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tänker spela sjuk imorrn. gogo89: Jag såg på en liten, öhm, film i helgen. Och cykel har ingen radio, man hoppar i stället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 beställt från cdon har inte fått d... =/ bor i falun i dalarna... för långt från deras högkvarter kanske? nån annan mas som fått d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kom just på att jag känner dom som jobbar på postkontoret här (iaf vet jag vilka det är) där jag bor. Kanske kan cykla ner dit och låtsas hälsa på, och när dom inte märker smyger jag iväg till vårat fack (vet vart det ligger) och gömmer paketet under tröjan. Det är så frusternade: Jag har vart inne på postkontoret, vet vart vårat fack ligger och tänker på att ett paket från CDON ligger där och ropar på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Sorry att jag spammar, men jag är så avundsjuk. Det skulle ni också vara... eee nej? vi pc-användare har rätt att vara avundsjuka, inte ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Imorrn, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bor iallafalll i norrbotten och jag ha fått det...Det är jäkligt svårt spel tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag måste vänta tills inatt vid tolvtiden. attans.. det är flera timmar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bor iallafalll i norrbotten och jag ha fått det...Det är jäkligt svårt spel tycker jag Vars i norrbotten och var bokade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Alltså, ni som fått spelet... jag hatar er. JAG HATAR ER ERA JÄVLA SVIN JAG VILL JU OCKSÅ HA SPELHELVETET! GAAAH! Nu fick jag det sagt. Ord, sån oerhörd ord! Även på din signatur, ring mig så kan jag plocka dom i norr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eee nej? vi pc-användare har rätt att vara avundsjuka, inte ni... Det är alltid jobbigast dagen innan , ni vet ju ändå att ni kommer få vänta ett jävla tag så ni behöver inte känna er stressade men kommer bli så härligt imorrn drar hem med nåra kompisar, chips, å cola... sätter in skivan, skänger mig i soffan, letar upp 2playerstället å börjar spela me mina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag åker och hämtar det kl 10 imorgon som jag sa i en annan tråd Wuuuu längtar ska nog lägga mig nu så att tiden går fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eee nej? vi pc-användare har rätt att vara avundsjuka, inte ni... ja vi måste ju vänta i ett halv år innan vi får det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullzor Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag satt uppe och skulle försöka övrleva dom 15 timmarna som åtrstår, när man hör morsan ropar att jag fått ett paket.. jag ser ett brunt paket, med texten CDON.COM på framsidan... så himla glad Hallå Hur Fick du hem det ? hade du Förhandbokat på www.cdon.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts