Crice Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Alltså, ni som fått spelet... jag hatar er. JAG HATAR ER ERA JÄVLA SVIN JAG VILL JU OCKSÅ HA SPELHELVETET! GAAAH! Nu fick jag det sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men va F**... Vart bor ni som fått det?? Bor i Gbg å har inte fått det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucho Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 haha bra för er =P jag fick den igår ! *STOLT* =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag måste vara dum i huvudet. Jag har fått SA nu, men vad är första uppdraget? ehhh? Jo först så kommer 3 stycken poliser och arristerar dig dom kör dig till fiende område där du hittar en cykel, nu ska du cykla till den där krummeluren på kartan sen så ska du cykla omkringt lite med dina kompisar sen blir ni jagade av ett gäng och ska cykla blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fy fan! Tur jävlar. Fungerar spelet perfekt? eller e det något krångel med PS2an? Skriv inga spoliers annars kommer ja och hällsar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fungerar prima! Bara att texturerna är lite slöa ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bear133 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 weee nu kom posten till mig.. dax att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Okej, ah. Nu ska jag spraya över lite tagar, men jag hittar ju inte alla. Haha. Suck. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ok tror er ska köpa det imorron 12.30 Men e det bra med grafiken och sådär vad får det för betyg? Vissa sa att man inte skulle ha höga förväntningar OSV men e det någon som har haft höga förväntningar som har det och inte alls blev besviken PS:snälla inga spoilers nu vi kan hålla oss till imorron :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ok tror er ska köpa det imorron 12.30 Men e det bra med grafiken och sådär vad får det för betyg? Vissa sa att man inte skulle ha höga förväntningar OSV men e det någon som har haft höga förväntningar som har det och inte alls blev besviken PS:snälla inga spoilers nu vi kan hålla oss till imorron :"> Grafiken fick 8.5 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 fan vad orättvist. har inte nåt att säga, de borde släppa spelet den 26. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 asså jag har vääääääääldigt lång stubin men nu görjar de bli otroligt jobbig t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag skriver en fråga jag vill ha svar på. Ser man mycket längre än i VC i SA alltså husen dyker inte upp tio meter framför en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jävla svin, ni som fått spelet, här sitter man o rullar tummarna o ni sitter o spelar det spel VC!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jävla svin som fått spelet, här sitten man o rullar tummarna medans ni sitter o lirar spelet man väntat på sen VC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gogo89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tjena...Är det bra? Grafiken ljudet osv? rekommenderar ni att man ska köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tjena...Är det bra? Grafiken ljudet osv? rekommenderar ni att man ska köpa det? det e klart man ska köpa det, skulle nog inte misstro Gamespot som gav 9,6 och IGN som gav 9,9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fick också mitt idag, grymt spel som fan, lätt det bästa i min spelsamling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 MÖMBELA, MÖMBELA JAG VILL OCKSÅ HA SPELET NU, KÄNNS NÄSTAN ÖRÄTTVIST!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAHH!!!!!!!!!!!!!! Sorry att jag spammar, men jag är så avundsjuk. Det skulle ni också vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Sorry att jag spammar, men jag är så avundsjuk. Det skulle ni också vara... ja har inte de, ja e inte avundsjuk, ja hoppas bara på att överleva längtan tills halv tre imorrn typ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts