mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag satt uppe och skulle försöka övrleva dom 15 timmarna som åtrstår, när man hör morsan ropar att jag fått ett paket.. jag ser ett brunt paket, med texten CDON.COM på framsidan... så himla glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 HAHA då e vi 2 om den saken! hehe love this world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 min brevbärare kommer ALDRIG! sega jäkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Snart dampar jag. Snälla sluta posta trådar HELA TIDEN om att man har fått SA. Vi har fattat att vissa får det idag! Redigerad 28 oktober, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Snart dampar jag. Snälla sluta posta trådar HELA TIDEN om att man har fått SA. Vi har fattat att vissa får det idag! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men vilket tjat, man kommer in och så finns det säkert fem topics om alla som fått sitt gta, smått irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hmm, redan fyra trådar om samma sak, gör en tråd som heter, vi har fått GTA:SA om ni nu måste skriva. Avundsjuk är vad jag är, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Synd att inte jag fick det idag, beställde också från CDON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Mankan o sonic vart bor ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 NU ÄR MITT OCKSÅ "SKICKAT" FAAN JAG EXPLODERAR OM DET KOMMER IDAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hoppas det kommer i brevlådan idag då, vilket inte är så troligt. Men man kan alltid hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ni som har fått spelen idag, Torsdag, var bor ni någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bor söder om Stockholm, i Huddinge. Men jag vet inte om jag har fått det idag, kanske. Kanske inte. Jag slutar snart så då sticker jag hem och tittar i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Står "Skickad 2004-10-27" och om 10 min lär brevbäraren komma Synd att jag har föreläsningar och projektmöten från 13:15-17:00 bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Så står det på min också. Brevbäraren lär väl komma snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 För er som undrar så bor jag i Timrå... det ligger en dryg halvmil från Sundsvall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Står "Skickad 2004-10-27" och om 10 min lär brevbäraren komma Synd att jag har föreläsningar och projektmöten från 13:15-17:00 bara klaga lagom, jag är i danmark mellan 07 och 24 imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 JAG HAR FÅTT MITT SPEL NU! JAG HAR DET I HANDEN!!!!!!!!!!!! OBESKRIVLIG LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPELA HELA DAGEN OCH IMORGON, OCH HELGEN OCH LOVET!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag måste vara dum i huvudet. Jag har fått SA nu, men vad är första uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts