Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tja hämtade precis mitt sa det låg ute i brevlådan från cdon.com ska försöka ta en bild av d men ni får tro va ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag har också beställt från cdon men mitt ligger inte i brevlådan Tja hämtade precis mitt sa det låg ute i brevlådan från cdon.com ska försöka ta en bild av d men ni får tro va ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 skicka på msn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 asså det är min brossas spel så ja har inte brytit plasten än. min cm e sönder men vad kan jag göra för att bevisa d men d e i alla fall sant jag bor på landet det är kanske därför jag har fått det i brevlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vissa får det idag och vissa imorgon, so what? Måste varje medlem som fått SA skapa en ny tråd om det hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vissa får det idag och vissa imorgon, so what? Måste varje medlem som fått SA skapa en ny tråd om det hela tiden aha ser ut som m du e lite sotis....hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag vill ha.. men får väl ta och vänta tills imorrn... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Själv har jag precis hämtat mitt i affären, ser väldigt trevligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Sotis? Avundssjuk? Nja, lite faktiskt Men det är fortfarande lite drygt att det finns 5 trådar om samma sak på forumdelens förstasida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ingen annan som har fått SA?jag menar om man får d i brevlådan så borde man fått d i da. Så synn att man måste vänta i 45 min innan jag kan prova d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 asså det är min brossas spel så ja har inte brytit plasten än. min cm e sönder men vad kan jag göra för att bevisa d men d e i alla fall sant jag bor på landet det är kanske därför jag har fått det i brevlådan I närheten av vilken stad bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Landskrona... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 sonic! har du testat spelet än? isåfall har du en 30004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja jag har tästat d jag vet inte men jag köpte mitt ps2 dan efter d kom ut så jag har d äldsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja jag har tästat d jag vet inte men jag köpte mitt ps2 dan efter d kom ut så jag har d äldsta faen va bra! funkar det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Asså det brukar stå disc read error på alla dvd skivor asså filmer så jag kan knappt se någon film och o det är minsta repa på någon skiva kan jag inte spela den heller men sanandreas funkade prefekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vissa får det idag och vissa imorgon, so what? Måste varje medlem som fått SA skapa en ny tråd om det hela tiden w0rd! lite störande faktiskt. visst är det kul men... vi alla kommer ändå till slut få det. vissa tidigare vissa senasre, so? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vad säger R* om det här om att vissa affärer säljer det idag och vissa nätaffärer skickar det till sina kunder innan releasedatumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vissa får det idag och vissa imorgon, so what? Måste varje medlem som fått SA skapa en ny tråd om det hela tiden w0rd lill gubben.. Har fått ett tendens av att säga lill gubben hela tin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts