^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 hoppz, då var kvinnofängelset slut för denna gång.. det tänker jag fira genom att, som så många andra, skapa en helt onödig topic... jag lyckades missa sista avsnittet förra gången det gick men men, lyckades se sista nu iaf.. bättre avslutning kunde det inte varit hela serien tar för övrigt 2,66 år att visa.. 692 avsnitt, 5 i veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ...och är alltså den enda serien som har fler avsnitt än tittare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ...och är alltså den enda serien som har fler avsnitt än tittare. haha aldrig sett programmet btw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nä inte jag heller. Är det typ Oz Lesbian Style eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 haha, har inte heller sett det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 fler avsnitt än tittare kanske kan stämma men det gick, enligt min dygnsrytm, på bästa sändningstid.. och har man bara en kanal att välja på så... helt värdelösa skådespelare osv men storyn var halvintressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 sett fanskapet några gånger. fattar inte vad det handlar om alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 satt uppe varje dag på sommarlovet och såg det tyvärr lät inte föräldrarna mig se det när jag börja skolan igen har tyvärr typ bara sett 50-100 avsnitt, gillar det starkt! alla borde kolla på det ett 10-tal gånger, ni kommer fasstna för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 satt uppe varje dag på sommarlovet och såg det tyvärr lät inte föräldrarna mig se det när jag börja skolan igen har tyvärr typ bara sett 50-100 avsnitt, gillar det starkt! alla borde kolla på det ett 10-tal gånger, ni kommer fasstna för det! vad handlade det om? storyn altså? för mig såg det mest ut som ett gäng fula tanter som satt inne i ett fängelse och såg mobbade ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vad handlade det om? storyn altså? för mig såg det mest ut som ett gäng fula tanter som satt inne i ett fängelse och såg mobbade ut. Det är ju precis vad det handlar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Har sett några avsnitt men aldrig fattat tycke för serien. För tråkig för min smak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Har sett några avsnitt men aldrig fattat tycke för serien. För tråkig för min smak.. En del avsnitt kan vara rätt tröga, men finns skithärliga, och spännande också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 NEJ det kan ju inte vara slut följde det under sommarlovet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Värdelösare smörja får man leta efter.. Dumma Australienare som inte fattade att skiten sög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Värdelösare smörja får man leta efter.. Dumma Australienare som inte fattade att skiten sög! Endel avsnitt är faktiskt riktigt bra speciellt om det är klockan 3, man e lite groggy, å knappt vet vad man kollar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) rätt bra serie trots den obefintliga budgeten osv lite fräscha brudar hade ju inte skadat men... Reynolds körde t.om. 240 i nått avsnitt lite kul att se bilarna i serien för down-under har dom ju helt mysko bilar som är jävligt ovanliga i resten av världen.. Redigerad 1 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Oh fyfan va dåligt den skiten är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 va e de?? jaja låter inte så bra men vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts