Lord_Lime Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hej var kan jag hitta en guide som tex berättar hur jag ska göra för att hitta alla personerna??? en till när kan man komma tillbaka in i greenhill? jag ska slåss mot neclord i tinto om ni behöver veta var jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vet att man inte bör dubbelposta... me äre ingen här på forumet som spelar/spelat suikoden 2 mer än mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag hadde en av spelet och nu kan jag inte hitta den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 har aldrig hört talats om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vad är det gör något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vad är det gör något? vad 'äre för fråga igentligen??? suikoden är ett rpg spel ni kan läsa lite om det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts