Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 half-life2 därimot kommer det vara 18årsgräns på. altså visa upp legg för att få köpa (fast tror inte många kommer bry sig med det) lol skämtar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ta med mor eller far då... Knepigare blir det inte om ni är oroliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Sant KalleR! http://www.esrb.org/esrbratings_guide.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 lol skämtar du http://www.fragbite.se/?newsID=6644 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 http://www.fragbite.se/?newsID=6644 Jag fick inte köpa GTA3 själv när jag va ungefär 13... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bryr mig inte.. Är 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Så, nu har jag ringt & frågat om det gick .. Såhär sa dom : Jag : Hej ! Imorrn kommer ju SA så jag undrar om man har en lapp med förälderns tillåtelse, får man köpa det då ? Han som jobbade : VA !? Kommer det imorrn ? Jag : Ja, får man köpa det om man har lapp ? Han : Hmm, vet inte ? Min chef skulle bli arg då . Sen la jag på, men jag ringde lite senare & då va det en annan & han sa såhär : Jag : Hej ! Imorrn kommer ju SA så jag undrar om man har en lapp med förälderns tillåtelse, får man köpa det då ? Han : Aa det går men då måste jag ha underskrift & telefon nummer hem så jag kan ringa & fråga om du verkligen får .. Jag : Ja men vad bra då, då kommer jag imorrn & köper det Han : Aa men ett tips, va där nån timme före för det kommer vara kö .. Jag : Okej, tjaaa ! Han : Tjaaa ! Så det gick :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 >Asså det är så här du går dit... Antingen får du köpa spelet utan snack eller så säger dom typ du vet att det är från 15 eller vad de e ... å så frågar dom om dom kan ringa dina föreldrar då gör dom de å du får spelet.... utan problem!IRON_MAIDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Asså för enda in i helvete, är ni mesar eller? Beställ det på internet, då är det inget snack om saken, ingen kommer att lägga sig i era personliga nöjen. Eller så går ni till en jävla butik och köper skiten, är ni så rädda att ni inte får så kan ni ju skriva ett kontrakt med era föräldrar där de skriver sin namnteckning, telefonnummer, adress, hela tjofadeflasket, och pang, ni har fått ert efterlängtade spel. Nöjda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Beställ det på internet De kanske inte får för sin mamma och pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Som jag tidigare sa, mesar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) JAG VAR I GAME IDAG.. OCH SKULLE KOLLA OM DOM LA UNDAN TILL MIG. DÅ FRÅGADE DOM HUR GALLAL JAG VAR.. SEN DOM BA DU ÄR UNDER 18.. DU MÅSTE HA MED DIN MAMMA ELLER PAPPA ELLER SÅ RINGER VI HEM TILL DIG OM DU FÅR KÖPA.. Redigerad 28 oktober, 2004 av Turkia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 JAG KAN SÄGA NU! JAG VAR I GAME IDAG.. OCH SKULLE KOLLA OM DOM LA UNDAN TILL MIG. DÅ FRÅGADE DOM HUR GALLAL JAG VAR.. SEN DOM BA DU ÄR UNDER 18.. DU MÅSTE HA MED DIN MAMMA ELLER PAPPA ELLER SÅ RINGER VI HEM TILL DIG OM DU FÅR KÖPA.. JAG KAN OCKSÅ SÄGA NU! HÅLL KÄFTEN OCH SLUTA SPAMMA I FORUMET! OCH JAG SÄGER DETTA FÖR ALLAS TREVNAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 JAG VAR I GAME IDAG.. OCH SKULLE KOLLA OM DOM LA UNDAN TILL MIG. DÅ FRÅGADE DOM HUR GALLAL JAG VAR.. SEN DOM BA DU ÄR UNDER 18.. DU MÅSTE HA MED DIN MAMMA ELLER PAPPA ELLER SÅ RINGER VI HEM TILL DIG OM DU FÅR KÖPA.. ÅFAN DU VA I GAME IDA ÄKTA TUFFT ASSÅ JA FÅR OXÅ KÖPA GTASA FÖR MINA FÖRELDRAR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag köpte Vice City på El-giganten o dom bara titta på mig men sa ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kalle Du är ju helt ute och seglar half-life2 är inte 18 årsgräns utan det är 15 och det är ingen rekomendation utan där måste du visa legg eller åtminstonde se ut som 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 game SÄLJGER spel till alla....i alla fall i gävle ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Big LOL köpte mitt vc och gta 3 utan problem när jag var 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts