Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har ni hört att det kanske ska finnas liberty city i san andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mjo läste det....... dock har ja svårt att tro på det.... och om det finns så tror jag att det bara e en liiiiiiiten bit utav det........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 man ska döda salvatore såg jag på en bild dom hade tagit jag tror det stog ( What do you think you can mess whit salvatore leone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mjo... då är det väl typ bara en halv Ö eller nått som finns med..... bara så passa att man skjuter lite gangters å dödar den där snubben.... så speciellt tror jag inte det är....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag har en teori... jag tror man bara kan va på EN av öarna. bron är trasig av nån anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Japp härde det vet ej om det är sant men här är lite halvdåliga bilder. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152983 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 fast bilderna ser ju äkta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Man kan ju inte lyckas döda han eftersom att han finns med i GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 man ska döda salvatore såg jag på en bild dom hade tagit jag tror det stog ( What do you think you can mess whit salvatore leone??? Du tror inte att det är Salvatore som undrar hur nån luffare vågar bråka med honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts