Turkia Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ni som har bokat i GAME.. Tror ni att de tar slut på fredag. När den kommer ut.. VA tror ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 FOCK NO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 FOCK NO! va :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det tar slut överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nja, det kan ju inte egentligen ta slut. Eftersom GAME ringer hem och allt det där så garanterar dom i princip att spelet finns där och väntar på personen som förhandsbokade. Iaf så ska jag stå utanför butiken och vänta tills det öppnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 som minst 250 andra personer också kommer att göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tror inte så många i samma stad är så GTA beroende att dom åker in till stan tidigt för att hämta ut spelet Om det skulle va som du säger så tänker jag tränga mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har bokat i Haninge Centrum.. De e 5 min från jag bor om man åker tåg.. o jag slutar 12:00 på Fredag.. de tar 30 från min skolla hem.. tror ni att de finns kvar till kl 13:00?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Turkia: 13-15 är som farligast att hämta spelet. Bättre om du hämtar det på någon 10 rast eller nått för att vara säker. Men det finns nog kvar tills 13, det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Turkia: 13-15 är som farligast att hämta spelet. Bättre om du hämtar det på någon 10 rast eller nått för att vara säker. Men det finns nog kvar tills 13, det tror jag. jag vet vad jag gör så.. min brorsa jobbar samma centrum.. han kan gå ner o köpa åt mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) jag vet vad jag gör så.. min brorsa jobbar samma centrum.. han kan gå ner o köpa åt mig då bäst å hämta det runt 00-01 eh.. blev lite felquotat (jag är trött förfan ) Redigerad 28 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 bäst å hämta det runt 00-01 eh.. blev lite felquotat (jag är trött förfan ) Har GAME nattöppet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts