zekkor Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Är det nån som vet om jag kommer kunna spara i GTA SA med en ps1 minneskort? Eller måste jag skaffa ett ps2 kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Du måste skaffa PS2 kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 bara å skaffa ett ps 2 kort (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jäpp, du måste ha PS2 kort för alla PS2 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 du MÅSTE ha ett ps2 kort det är ett MÅSTE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 nej jag vet vad han kan spara med istället han trycker in sin tungan dit vars man sätter minneskortet sen när han säger att han i skolan att han har klarat ut det då behöver han ara räcka fram tungan så visas sparfilerna i en liten display i tungan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 spara? vem fan sparar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 spara? vem fan sparar? Dom som spelar uppdrag så man kan klara spelet o låsa upp saker som flera öar och fordon. Så det blir roligare, Visst låter det konstigt DAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 spara? vem fan sparar? hehe jag sparade inte nått på Vice City, Hade consolen på i nån vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Dom som spelar uppdrag så man kan klara spelet o låsa upp saker som flera öar och fordon. Så det blir roligare, Visst låter det konstigt DAH! man kan väll klara spelet utan att spara? eller var det nå spargräns? "Minst 10 sparningar innan man kan låsa upp ö nummer 2." Redigerad 28 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vet inte om nån annan har skrivit (är slö) man kan inte spara PS2-sparningar på ett PS1-kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts