Dr^nO Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 I Gta2s filer finns det två länkar som går till fel ställe... GTA2 Multiplayer Game Finder v.1.8 som går till: ftp://niteshade.net/gta2/utilities/gta2_svge11b.zip men som borde gå till: ftp://niteshade.net/gta2/utilities/GTA2GameFinder.zip och GTA2 Mission Guide som också går till: ftp://niteshade.net/gta2/utilities/gta2_svge11b.zip men som borde gå till något annat.. inte för att jag söker efter något att klaga på men länkarna borde fixas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Länkarna är fixade nu, tack för att du sa till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr^nO Skrivet 31 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 inga problem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zamco Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Vrf kan jag inte laddar ner något? dom dära länkarna funkar itne! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Vrf kan jag inte laddar ner något? dom dära länkarna funkar itne! Kanske beror på att dom är fyra år gamla... fast men vet ju aldrig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Herregud, att folk inte fattar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts