superingo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Är det du Griimn? man vet ju aldrig eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 bilen ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rt1000 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Fixa däcken dom ser helt mobbade ut. //lill sandis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vad för program använder du när du gör den här bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 visst är det zmodeler ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ja det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Zmodeler ser lockande ut tror jag måste börja om att göra saker som inte blir klara Redigerad 3 januari, 2005 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 ok.... putte_tutte e bannad och har tröttnat på gta och allt som hör till gta så jag fick ta över Dodgen och ska försöka göra det bästa jag kan av den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Här kommer uppdate hehehe tycks om fälgarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Här kommer uppdate hehehe tycks om fälgarna Skrev du i fel tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Sry bubbel post kan ni ge mig förslg på vad jag ska göra på dodgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) En fråga... eftersom det är en funnycar typ så tänkte jag att du måste väll ha en handling som inte bara är snabb utan åxå gör att bilen stegrar? jag höll på och fixa det själv men det verkar inte funka... aja om jag kommer på hur man gör så kan jag fixa en schysst handling till dig.... * love Tweeking * Redigerad 8 januari, 2005 av anders_142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Lekte lite med extra funktionerna i Zmod (den e gjord 100% i zmod) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Fräsch som fään! har du lagt på ljusreflektionen efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Fräsch som fään! har du lagt på ljusreflektionen efteråt? NE dom finns i zmod om du markerar en Kub sedan CTRL+A sen går du till Rendering (samma sak med röken) Redigerad 9 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Chill ! Redigerad 9 januari, 2005 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hello igen , ja ä tillbaks ja som började be dodgen alltså, verkar inte ha hänt så mycke sen ja blev bannad men... få se om kanske ja kan hjälpa till igen om copstar tillåter det, ha tröttnat på nfu2 fö länge sen men ja ä Gran Turismo fan så ha vare på GTPlanet.net å snacka lite å så, men i väntan på Gran Turismo 4 kan jag bygga lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ja det hoppas jag att du gör för jag vill ha den bilen och jag blir inte glad om du inte gör klart den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Hehe, ok Slängde ihop en bild bara i väntan på att Copstar ska skicka uppdaterade versionen Redigerad 17 januari, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Chassit näst intil klart, växellåda, framvagn, ratt, intrumentpanel, lustgastuber och stol kvar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts