Matteus Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tja, jag har det ju också nu........................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Sista försöket att övertyga dig soup. Alla som inte tror mig efter denna bild är oövertygbara haha AEGD Soup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Matteus har du spelat noge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 är det pal? :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 är det pal? :x Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 är det pal? :x Ja är det importerat från utomnorden då eller? alla nordiska exemplar har den där varningsloggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Sista försöket att övertyga dig soup. Alla som inte tror mig efter denna bild är oövertygbara lol den som inte tror nu är helt dumma i huvudet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 är det importerat från utomnorden då eller? alla nordiska exemplar har den där varningsloggan Mitt ex köpte jag igår hos den närmsta spelbutiken från där jag bor exemplaret är PAL och kommer från inom norden. ( Norden = Sverige, Norige, Finland, Danmark ) Nu borde ni fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 korrigering ( Norden = Sverige, Norge, Finland, Danmark ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hej då nu ska jag och spöa upp lite homeboys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Korrigering: Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tyst igen du fick den idag kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Dteb, varför sitter du här o tjafsar med alla? Gå o spela istället hehe en fråga: hur är det när man åker tåg? kan man gåomkring i tågen och så eller hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts