Lucif3r Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Dteb vi har juh sagt det massa ggr....... TA KORT PÅ SKIVAN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Gta gamings baksida är den äkta. Boxen ät svart har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ljuger jag era .klajbcdkdsvbjlsdknv Nej det gör jag inte! Hur skulle jag kunna bevisa det nu? Ja jag skulle kunna berätta en massa story men? 1. Det syns att det står PAL på ditt fodral. 2. PAL versionen har varningstext. 3. Din har ingen varningstext 4. Slutsats: du har ett visningsfodral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bor i Norrbotten så vi prenumenerar på NSD så här har ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bor i Norrbotten så vi prenumenerar på NSD så här har ni visa gärna lite av skivan också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hehe jag har visst för bra kamera att ta mindre bilder hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ni har dagens datum på bilden en bit av skivan och manualen jag skrev också mitt username och lite svordommar till Jocka eller vad han heter med xxx i slutet men blixten åt upp skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja han ljuger kanske men jag har fått mitt från cdon i da och den bilden stämmer inte som han visade upp det ska stå varningstext där uppe på (N) (S) (DK) hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja han ljuger kanske men jag har fått mitt från cdon i da och den bilden stämmer inte som han visade upp det ska stå varningstext där uppe på (N) (S) (DK) hehe Ser inte manualen och skivan lika dan ut? Var inte introt lite kort ? Är det inte lite svårt att köra gaffeltruck när 10000 pers skjuter på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Och nu blev det tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vart köpte du det nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Mannen med tålamodet ^^ Den där bilden säger ju ingenting för den delen, för att hålla min on topic. Redigerad 28 oktober, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag köpte den hos min lokala spelhandlare. och för den delen har inte mitt vice city något klistemärke heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag köpte den hos min lokala spelhandlare. och för den delen har inte mitt vice city något klistemärke heller. Jag förstår, kan faktist vara så att jag tror dig, då jag hämtade ut mitt spel idag på software express Och det stod igår att min beställning var klar för leverans/att hämtas i affär, så det var exakt det jag gjorde idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag förstår, kan faktist vara så att jag tror dig, då jag hämtade ut mitt spel idag på software express Och det stod igår att min beställning var klar för leverans/att hämtas i affär, så det var exakt det jag gjorde idag Hehe hur långt har du kommit i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fråga: Har man tillgång till helikoptrar och flygplan från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag förstår, kan faktist vara så att jag tror dig, då jag hämtade ut mitt spel idag på software express Och det stod igår att min beställning var klar för leverans/att hämtas i affär, så det var exakt det jag gjorde idag Hehe hur långt har du kommit i spelet? Har inte börjat spela det än, kom typ precis hem, väntar på att maten ska bli klar, sen efter det blir det att spela hela dagen och kvällen Sitter och läser manualen under tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Visst ser manualen lika dan ut som på min bild och skivan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nu vill jag besvara frågor angående spelet om det är någon som har några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fråga: Har man tillgång till helikoptrar och flygplan från början? där har du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts