Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) kolla på den boxen jag posta kolla på tåget under San Andreas så ser ni att texten täcker lite av tåget titta på hans så ser ni skillnaden case closed har jag rätt eller fel Webhallen postar alltid orginal bild när dom fått in det i lager oftast iallafall Redigerad 27 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Forumet verkar ju helt plötsligt fått en attack av mytomaner på senare tid, så jag är verkligen skeptisk till mycket och många av alla påståenden. I detta fall är jag tveksam till det han påstår... Redigerad 27 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 men jävla faker.. plasfodralet ska vara BLÅTT ditt är svart, inge kul med folk som ljuger sådär, han borde bannas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vi får defenitivt svar på fredag om han är en mytoman eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jo men jämför kolla på texten San Andreas och tåget i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jo men jämför kolla på texten San Andreas och tåget i mitten stort bevis, men störst är att boxen inte är blå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Micke mannen på cdon.com så är fodralet svart vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) dessutom liknar det exen med tomma fodral dom placerar i hyllorna =P snatteri exen som jag kallar dom hehe Redigerad 27 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Innan jag drar här får ni din är så jevla fakad så det inte är sant! inte ens varningtexten är på ditt fodral. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ser ut att bara vara fodralet också, inte boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ..vet inte om någon sagt det innan. men spelet finns redan ute i usa. kan det inte vara så att någon bara letat upp en bild på google och skickat hit den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Innan jag drar här får ni wow, jag har också fodralet, bara att ta en från affärer med tomma visiningsfodral. visa en bild på skivan så tror vi dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag tror på honom. @nickemannen: LoL, blått fodral behöver det inte vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vänta lite??? Släpps inte SA om 15 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 15 timmar och 45 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 så här ser den ut . Det står ju bara "gtagaming" med stor bokstäver över hela bilden. Ser ju inte precis äkta ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 styr man bilen med den analoga spaken eller pilknapparna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 analoga..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 åh nej men man vänjer väl sig efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ljuger jag era .klajbcdkdsvbjlsdknv Nej det gör jag inte! Hur skulle jag kunna bevisa det nu? Ja jag skulle kunna berätta en massa story men? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts