Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nu måste jag dra till Los Santos och San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kan bara säga att spelet känns värsta ovant i början med cykel och allt. spelet är superstort jag har spelat en 5timmar och kanske utforskart en tredjedel av Los Santos och som bäst en åttondel av San Andreas men troligtvis mindre. Spelbutiken jag köpte det av sa följande när jag hämtade spelet: Nu säger du ingen åt någon för att vi kan annars bli bestraffade. HAHA LOL vilka gansters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Innan jag drar här får ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Alla som inte trodde på mig! In your face! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 OOHH Hardass hu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tror fortfarande inte på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Alla som inte trodde på mig! In your face! menar att du tar en bild på skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Börjar tro mer och mer på han. Men snälla, ta ett kort där du har en papperslapp med ditt smeknamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fake, vart skulle armen gömma sig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 han håller väl armen bakom fodralet wacko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 han håller väl armen bakom fodralet wacko??? Men resten av kroppen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men resten av kroppen då Han kasnke inte ville visa sig. Det är väll inte så konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ska han ställa sig naken med sa i handen för att du ska tro han??? :P (skämt åsido )= ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ni får tro vad ni vill men jag säger bara: Råna en gammal Vietnam veteran. Med dom orden vet ni att jag inte skojjade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 1.Cyklar man olika snabbt om man är fet och smal? 2.Kostar det något att gå på gym? 3.Kan man byta ut delar på MCn/cykeln? 4.Har cykeln Radio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ni får tro vad ni vill men jag säger bara: Råna en gammal Vietnam veteran. Med dom orden vet ni att jag inte skojjade NO SHIT?! fan va sköj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Han kasnke inte ville visa sig. Det är väll inte så konstigt? men han får väl visa SA*skivan, kanske han bara äger boxet, men inte själva spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ni får tro vad ni vill men jag säger bara: Råna en gammal Vietnam veteran. Med dom orden vet ni att jag inte skojjade om du har rätt visa en bild på skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Innan jag drar här får ni fattas ett klistermärke på ditt fodral som måste sitta på skivan nu för tiden bild följer enskilt har du pillat av det så är du jävligt duktig säger inte att du ljuger men det affären som sett till att du fått spelet OM du fått spelet har begått ett stort misstag genom att släppa det till dig så här tidigt... Redigerad 27 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 om nån ser va det står på den där vita rutan på hans så är mysteriet löst ska stå pal som vi alla vet dessutom kan du praktisera i en spel affär och står där och packar upp spelen och sagt åt nån och ta en bild på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts