Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ja har du funderingar som gör dig sömnlös så kan jag besvara dom!! Det kan bli spoilers som postas så läs ej vidare om du inte vill bli spoilad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Okej, öhm... är CJ's hus stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ack måste hålla mig borta från denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ***** Spoilervarning***** Nja inte stort direkt men den har en övre våning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 1. Vilketär det snabbaste fordonet du kört än slå länge? 2. Kan man göra en hel volt med motorcykeln utan att ramla? 3. Kán man göra loopar med flygplanen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Innan jag ska tro på det här så vill jag ha ett bevis. typ att du tar kort på kartongen med ditt smeknamn på en lapp eller något annat ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 1. Vilketär det snabbaste fordonet du kört än slå länge? 2. Kan man göra en hel volt med motorcykeln utan att ramla? 3. Kán man göra loopar med flygplanen? Svar: 1. Det måste nog vara Mc´n 2. Mc´n är tåligare än i Vice men det beror på hur höga skills som Cj har 3. Har inte flygt ännu har ju bara spenderat 4 - 5 timmar med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mm, du borde nog skaffa bevis, det där med kartong o smeknamn på en lapp lät ju bra lite bevis, det verkar ju lite konstigt att du fått det 2 dagar in release-datumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 finns det skatebord? om finns det flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 1. vilken nummer har du på baksidan av ditt ps2??? 2. Finns det skateboard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 1. Flyter det på bra eller? 2. Kan man hoppa med cycklar? 3. Ser allt så mörk ut som det gör på alla bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kunde inte posta bilden på mig med kartong den var för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har också spelat det hos en polare som köpt det. Bevis!!!! Dålig kvalite men det är baksidan av boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Spelet flyter på bra det är absolut inget störande. Visst är det lite slowdowns men som sagt inget störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 1. vad har du för model nummer bakom din ps2?? 2. finns det skateboards?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 1. Flyter det på bra eller? 2. Kan man hoppa med cycklar? 3. Ser allt så mörk ut som det gör på alla bilder? kolla gameplay på gamespot, stream for free, så får du nog se hur man cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 så här ser den ut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kan bara säga att spelet känns värsta ovant i början med cykel och allt. spelet är superstort jag har spelat en 5timmar och kanske utforskart en tredjedel av Los Santos och som bäst en åttondel av San Andreas men troligtvis mindre. Spelbutiken jag köpte det av sa följande när jag hämtade spelet: Nu säger du ingen åt någon för att vi kan annars bli bestraffade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hasllå kan du svara på mina frågor??? 1. vad har du för model nummer på din ps2??? 2. finns det skateboard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kan bara säga att spelet känns värsta ovant i början med cykel och allt. spelet är superstort jag har spelat en 5timmar och kanske utforskart en tredjedel av Los Santos och som bäst en åttondel av San Andreas men troligtvis mindre. Spelbutiken jag köpte det av sa följande när jag hämtade spelet: Nu säger du ingen åt någon för att vi kan annars bli bestraffade. om du inte driver med oss, ta ett kort på skivan med webbkameran eller inuti boxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts