VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Hej. håller på med en Fantasi bil. behöver guide :"> kan lägga up lite bilder eftersom om någon är intreserad. Varför skulle någon vara det ?? Probe_edited.z3d Redigerad 27 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 please fortsätt och gör någe häftigt av den jag har baraändrat typ ett reserv däck under bilen och lite på fälgarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vilka 2 har ladda ner ? kan ni lägga up på gtamods sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 sluta snacka med dig sj!!! det finns nåt som heter EDIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jaja. men kan ni hjälpa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Om du fixar dörr så kanske man kan hjälpa (suger på zmod men kollar guider). Men jä*ligt SNYGG bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men den fans juh i mappen som man fick. det ända jag gort är juh att sätta dit någe under och lite fäljar och rutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Noope... det funkar inte... http://img33.exs.cx/img33/5489/Ehh.jpg Jag exporterade den till VC men icke sa nicke!infernus.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ok. Men är det ingen som har en guide ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Du måste väl ha rätt namn på sakerna och dummys? Annars funkar den ju såklart inte i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Du måste väl ha rätt namn på sakerna och dummys? Annars funkar den ju såklart inte i spelet. Just det oskarofrya. jg kan juh inte göra någonting eftersom jag inte har en guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det finns väl hur många guider som helst till Zmod? Här t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts