lecke Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hej!! skulle vilja veta om det finns något fusk för seasparrow till ps2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) inte vad jag vet, men helikoptern suger apröv. Skaffa hunter istället - och sök efter en sån topic. Redigerad 28 oktober, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Den har jag redan.. den enda jag saknar är seasparrow.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ta åtti paket då, så kommer den vid vercetti estates baksida. Men jag säger dig det, den suger. Man kan inte gå ur på vattnet för då drunknar man, trots att man kan landa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Den är svinkul att anfalla militärbasen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 När jag ska ta HUntern på militärbasen brukar jag komma med seasparrow och skuta bort det värsta och sen landar ja och hoppar in i huntern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kan nån skicka en bild på den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ta åtti paket då, så kommer den vid vercetti estates baksida. Men jag säger dig det, den suger. Man kan inte gå ur på vattnet för då drunknar man, trots att man kan landa. grejen är att du kan landa på land och skulle du vilja göra nåt stunt eller liknande så gör det inget om du landar på vattnet! det är hela grejen: att landa på både vatten och land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sandR Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Nån som vet varför det blir nåt I/O error när jag ska installera ett nytt ljud i gta3 audio editor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Host harkel... fel topic va? kolla modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Nån som vet varför det blir nåt I/O error när jag ska installera ett nytt ljud i gta3 audio editor ? Du har väl tagit bort skrivskyddet på gta mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bromma_Herman Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Brukar använda Sea Sparrow för att ställa till ett helvete för polisen. Den är också utmärkt i några av uppdragen då man behöver rensa "landningsplatsen" eller anfalla en polishelikopter på lika vilkor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Winston S. Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 en fråga som väl typ hör hit: FINNS DET NÅGOT SÄTT ATT TA SIG NER UNDER STADEN PÅ DATOR? på ps2 går det ju att flyga in under staden via stora villan, men inte på min dataversion iaf. går det på nåt annat sätt? varför tog de bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Varför de tog bort det? Antagligen för att det var en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts