Jocken Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Snackade med en kille från Belgien precis. Han säger att den största spelbutikskedjan där, GameMania, säljer SA från och med imorgon. Självklart trodde jag han hade tur eftersom butiken hade fått fel info angående releasedatumet, men icke! Flera butiker i Tyskland, Nederländerna och Belgien har fått tillstånd från R* om att sälja spelet från och med imorgon. Han trodde att hela Europas butiker hade fått detta tillstånd, och det låter ju mest troligt. Jag kommer ringa Game imorgon och fråga om detta stämmer, och därmed får ni rapport om detta stämmer imorgon! Redigerad 27 oktober, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 va är det sant? JAG Ska imorgon till spel butikerna och titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Låter inte troligt, men man kan väl hoppas iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ähh jag är inställd på fredag nu så jag köper det på fredag... Den som väntar på nå gått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 okeej, fast har du inte förbokast det och tänker gå till butik o inhandla det på fredag och det släpps i morrn så räkna inte med att det finns många ex kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jo jag har bokat det.... Har ändå 48 timmar från fredag att hämta det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hmm.. Tror inte det blir så i sverige faktist... Men nu är det iaf bara en dag kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vad har dom för tids zon bara undrar alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Samma som i Sweoland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Min kompis sa att en äffär i stockholm har börjat redan o sälja spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Min kompis sa att en äffär i stockholm har börjat redan o sälja spelet.. LOL! Det är så pinsamt att höra/läsa när folk ljuger, alla på forumet vet att det är falskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts