darkjak Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag köpte Panzer Elite häromdagen. Nu finns det bara ETT fel: då jag går in på ett uppdrag visar sig laddningsmätaren. Sen då den försvinner ser spelet helt normalt ut, men efter bara två, tre sekunder blir skärmen svart och man hör windows varningsljud varje gång man vidrör en knapp. Vad är felet? Min dator är ju cutting edge!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag köpte Panzer Elite häromdagen. Nu finns det bara ETT fel: då jag går in på ett uppdrag visar sig laddningsmätaren. Sen då den försvinner ser spelet helt normalt ut, men efter bara två, tre sekunder blir skärmen svart och man hör windows varningsljud varje gång man vidrör en knapp. Vad är felet? Min dator är ju cutting edge!! Läs ReadMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts