leftbehind Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har precis vart inne på tradition och där sa dom att dom som bokat denna vecka kommer att få det nästa vecka. Men för dom som bokat för mer än en vecka sen så är det lugnt. Onödig topic men vissa vill nog veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag bokade i fredags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ja kommer att njuta av mitt SA för att ja får den 29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ahh... nu kan jag äntligen sova lungt. tack för upplysningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jo om du boka i fredags så ska de va lugnt. Fan de var skönt o veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Vad snackar ni om nu? om man bokar denna veckan får man det inte på fredag då? jag frågade i butiken ifall jag kunde hämta det på fredag och dom sa att jag hade tills på söndag och hämta ut det. Hämtat från www.tradition.se: OBS! För att du ska vara säker på att kunna köpa ett exemplar på releasedagen (29/10) rekommenderar vi å det starkaste att du förhandsbokar ett exemplar! Tillgången på releasen kommer med största säkerhet vara begränsad så boka nu så du inte blir utan! Bokningar för hemskickande på postorder måste vara inne senast den 27:e för att vi ska hinna skicka det. Det står inget om att man inte kommer att få det på fredag om man har förhandsbokat det i butiken denna veckan. Vad har du fått detta ifrån? Källa tack.... Redigerad 28 oktober, 2004 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) ja men i örebro så sa dom det, och det stämmer nog på dom flesta av tradition o ebgames Edit: Och du kan få din jävla källa också. Gick inte på tradition o fråga sj, äru nöjd eller.. Redigerad 28 oktober, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men när sa dom det? Sa dem det till dig? Gällde det om man beställde i butik också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vad snackar ni om nu? om man bokar denna veckan får man det inte på fredag då? jag frågade i butiken ifall jag kunde hämta det på fredag och dom sa att jag hade tills på söndag och hämta ut det. Hämtat från www.tradition.se: OBS! För att du ska vara säker på att kunna köpa ett exemplar på releasedagen (29/10) rekommenderar vi å det starkaste att du förhandsbokar ett exemplar! Tillgången på releasen kommer med största säkerhet vara begränsad så boka nu så du inte blir utan! Bokningar för hemskickande på postorder måste vara inne senast den 27:e för att vi ska hinna skicka det. Det står inget om att man inte kommer att få det på fredag om man har förhandsbokat det i butiken denna veckan. Vad har du fått detta ifrån? Källa tack.... Fan vad gött då kanske jag får det på fredag ändå, även om jag bokade i måndags... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men när sa dom det? Sa dem det till dig? Gällde det om man beställde i butik också? Jag var inne igår(onsdag) och snacka med dom själv, jag beställde mitt i butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts