vOlvO_740 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag känner en kille från Månen och han säger att det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Står du fast vid det du säger så kan du ge en länk till en sida där dem utförligt anger sig för att vara experter, tack. http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=94 där finns det många experter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag känner en kille från Månen och han säger att det inte funkar Men du en kille från Egypten så att du skulle köpa en rengöringsdisc från clas ohlsson och skicka det till sony om det inte funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ÄNTLIGEN ÄR FRÅGAN UPPLÖST! http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152838 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ok men har inte Sony egna rengörningsdiscar??? Hörde att en kille från Galapagosöarna hade gjort det, Men det blev ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ÄNTLIGEN ÄR FRÅGAN UPPLÖST! http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152838 det är bara enstaka fall inte representativt för ALLA gamla ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=94 där finns det många experter Du, du får nog förklara vad som skulle göra dem på det forumet till "experter"? Sen så borde du inse att om inte SA funkar som det ska beror inte detta på vilken modell det råkar vara. Skulle det strula med SA så är det väl för att maskinen är uttjänad och sliten, ingenting annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ok men har inte Sony egna rengörningsdiscar??? Hörde att en kille från Galapagosöarna hade gjort det, Men det blev ingen skillnad Men vet du vad Bill Gates sa? Jävla äckliga Japaner dra åt helvete med R* och kom aldrig tillbaka! Ingen ska behöva en ny modell nummer för xbox! För att xbox är bäst! Men xbox suger PS2 är bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Du, du får nog förklara vad som skulle göra dem på det forumet till "experter"? Sen så borde du inse att om inte SA funkar som det ska beror inte detta på vilken modell det råkar vara. Skulle det strula med SA så är det väl för att maskinen är uttjänad och sliten, ingenting annat. Men du jag är ingen advokat! Jag är ingen moderator på den forumen! Och jag orkar inte söka efter experter för din skull! Jag rensar inte deras forum! Tycker att du får göra det själv eftersom du är stor grabb nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Ska sova nu EDIT: Glömde säga hej då! Redigerad 27 oktober, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Men du jag är ingen advokat! Jag är ingen moderator på den forumen! Och jag orkar inte söka efter experter för din skull! Jag rensar inte deras forum! Tycker att du får göra det själv eftersom du är stor grabb nu! Inte riktigt det svar jag hade förväntat mig, fast jag räknade inte heller med och få något vettigt svar. Redigerad 27 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Inte riktigt det svar jag hade förväntat mig, fast jag räknade inte heller med och få något vettigt svar. hehe, bortskämda unge så du vet ska jag gå och sova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) hehe, bortskämda unge så du vet ska jag gå och sova nu. Ursäkta mig, du har ingen aning om vilken ålder jag har. Men jag ber dig bara sluta upp med att posta sånt som inte stämmer överhuvudtaget. Annars tycker jag givetvis folk ska posta både intressanta och sanningsenliga inlägg i detta forum och inte en massa rykten. Redigerad 27 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) för att vara säker så har man ju 50004 ... Redigerad 27 oktober, 2004 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har en 30004 och förhoppningsvis så kommer det att funka att spela SA på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har en 30004 och förhoppningsvis så kommer det att funka att spela SA på den.. Har också en 30004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har också en 30004 30004 eller 5 vad det nu var.....Jag hajjar inte......Hur ser man skillnad på om dom är vad eller..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har en 30004 och förhoppningsvis så kommer det att funka att spela SA på den.. samma här, hoppas innerligt på problemfritt spelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har ett chippat svenskt ps2 verison 30004 och ett utan chipp som är ifrån usa och är version 35001 så jag hoppas jag klarar mig med den svenska iaf?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 säger bara en sak: bulshit har sony bekräftat att det inte kommer funka på någon gammal ps2?? om dom har det kommer dom få dåligt rykte att dom inte kan göra ordentliga konsoler. det skulle va ganska konstigt om sony skulle missa en sån stor grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts