vOlvO_740 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ja ni vet väll att ni måste ha en 42" tv för att kunna spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hahahaha där visar du bara att du är dum och går på sånt skitsnack! Dom sa så bara för att sälja en PS2a! Förresten så har jag en kille på MSN som har en 30004:a och har SA och det fungerar skitbra med endast en freeze som han har upplevt.. hehe hehehehehehehe ljug mer!!!! Helt Omöjligt!!!! Ingen har lyckats med det! Har du glömt att man inte får snacka om rip här? Eller ljug inte att din vän kommer från u.s.a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 varför ä alla så oroliga PS2 SOM PS2 Rockstar skulle inte göra ett spel som INTE funkar på typ 50% av alla ps2:or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 fatta...dom lurade dig för att tjäna pengar nehä? 600 Kr är billigt eftersom riktiga priset är 1499:- kr dunno!!!!! Och plus en ny version!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hehe hehehehehehehe ljug mer!!!! Helt Omöjligt!!!! Ingen har lyckats med det! Har du glömt att man inte får snacka om rip här? Eller ljug inte att din vän kommer från u.s.a Skitsamma om han ljuger, för den som talar mest osanning är nog du som påstår att SA inte funkar på vissa PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hehe hehehehehehehe ljug mer!!!! Helt Omöjligt!!!! Ingen har lyckats med det! Har du glömt att man inte får snacka om rip här? Eller ljug inte att din vän kommer från u.s.a han kan väll lika gärna skriva med en som kommer från U.S.A på msn.. det är väll inget specielt med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ja ni vet väll att ni måste ha en 42" tv för att kunna spela... Nehä Jag har en 18 skärm och kan spela vice city! En annan ljugis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hahaha. LOLOLOLOmatic alla som kommer spela SA på fredag är lycko ostar. Är dert någon som kan hjälpa mig på need guide topicen i modding forumet ? :"> sorry att jg frågar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 nehä? 600 Kr är billigt eftersom riktiga priset är 1499:- kr dunno!!!!! Och plus en ny version!! det är väll fortfarande pengar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Skitsamma om han ljuger, för den som talar mest osanning är nog du som påstår att SA inte funkar på vissa PS2. Nehä? Läs på www.gtaforums.com då! Där finns det experter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hehe hehehehehehehe ljug mer!!!! Helt Omöjligt!!!! Ingen har lyckats med det! Har du glömt att man inte får snacka om rip här? Eller ljug inte att din vän kommer från u.s.a Vadå ljug inte om att jag har en polare från USA .. Så det är helt omöjligt att jag har det då eller? Faktum är att jag har det. Ja ni vet väll att ni måste ha en 42" tv för att kunna spela... Fan också! Nu måste jag väl köpa en sån för att min @vant SPCH-506 inte pallar SA! fan då hahahhahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nehä? Läs på www.gtaforums.com då! Där finns det experter! hur vet du om dom är experter??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det är väll fortfarande pengar eller? Men jag kan ju sälja den! Och få 400+600 mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nehä? Läs på www.gtaforums.com då! Där finns det experter! Experter? Lägg ner, ett helt vanligt forum för gta fans ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men jag kan ju sälja den! Och få 400+600 mer! ingen kommer att köpa av dig när det finns billigare i butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hur vet du om dom är experter??? Hahahahaha, men läs då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hahahahaha, men läs då Står du fast vid det du säger så kan du ge en länk till en sida där dem utförligt anger sig för att vara experter, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ah, inget av detta påverkar som tur är mig för jag köper ett nytt Silver Satin PS2 imorgon. (Råkade paja mitt gamla när jag skulle laga det efter ett litet fel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ingen kommer att köpa av dig när det finns billigare i butik Nej, för att jag fick köpa billigt av dem för att el giganten hållde på att stängas! Och jag var kund hos dem förra året! Så var dem schyjsta mot mig! Det är bara hans mamma eller mormor som kan köpa till samma pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag äger en 30004:a, och visst, den beter sig lite lustigt när jag spelar Vice City. Men det beror knappast på vilket nummer den har, utan snarare på att min flickvän slagit ner den i golvet två gånger, av misstag dock. Men, allt funkar till 99%, det enda problemet är att vägen ibland försvinner, eller något annat tokigt. Fast även det problemet är relativt sällsynt. Det är möjligt att det är skillnad på gammla och nya PS2:or, men knappast av betydelse. Om ni tänker efter, så är det ingen vidare bra reklam för Sony om inte ALLA spel funkar. Playstation 2 är EN produkt, som med åren kanske får några små ändringar vid tillverkning - typ bättre lins, hållbarare dvd-lucka etc. Så jag säger: Bullshit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts